ønskebaby80 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 jeg fikk satt inn ett egg tirsdag forige uke, men det var da et 5 dager gammelt egg, blactocyst.egentlig på rd 6, men hadde jeg satt inn 2 dager gammelt ville jeg vært på rd 9. jeg har hatt menssmerter og murringer helt siden onsdag, og vært sikker på at nå kommer den. Klarte ikke holde meg idag, eller det vil si mannen min klarte ikke å holde seg lengere og ville jeg skulle ta en test.jeg sa det var for tidlig dessuten var dette på formiddagen og jeg hadde akkurat tisset for 2 timer siden. jeg tok den og med engang kom jo denne teststreken fort fram og vi studerte ikke noe på den for jeg sa det er for tidlig og han hadde nok ventet å se en sterk strek med det samme, så vi la den bort. Nyskjerrigheta tok meg litt etter ,bare for å se tydeligere på den, og jammen viser den en heelt svak lyserosa strek akkurat der den skal være på pinnen....såvidt den vistes men ses godt når man først har sett den. Er 13 dager siden eggløsningssprøyta ble satt så den kan det ikke være.... Er så forvirret, har andre opplevd dette og at streke har blitt tydeligere etter ett par dager? Jeg har ikke opplevd en positiv test på 5 år... Håper jo virkelig at dette kan bety det jeg ønsker over alt :-)
ønskebaby80 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 hehe, noen gravide som har opplevd dette, skulle det stå
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Ja min strek var supersvak etter 11-12 dager, da jeg testet(altfor tidlig selvsagt) Så ble den sterk tre-fire dager etterpå...
MK73 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Du må nok bare vente en dag eller tre og så teste igjen :-) Lykke til!
ønskebaby80 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takk for svar, ja skal ta igjen på onsdag, håper det blir en fin og sterkere strek :-) hadde vært sååå bra, blir så utrolig skuffet hver gang den viser negativ, detter helt i kjelleren... håper vi alle måtte lykkes nå på nyåret og 2009 tror jeg er et bra år! :-))
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Eg testet positivt på rd 10 med clear blue digital og der poppet det opp gravid. Er 19 uker på vei, så det stemte nok gitt :-) Kommer helt ann på hvor fort kroppen lager hcg, og det kan variere fra person til person. Ta deg en digital test så slipper du tyde streker. Lykke til.
snuffe Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Jepp. Jeg testet svaaaaakt positivt på en stripstest i dag tidlig, og negativt på digital CB. Testet igjen i kveld, og da var både digitaltest og quickresponse positive. Streken i dag tidlig var synlig før utløpstiden til testen, men ekstremt svak - så svak at jeg ikke kunne avgjøre om den hadde farge i det hele tatt. Hadde uttak 7. januar og innsett 9., så da er jeg vel på... rugedag 10? I går var testene fullstendig negative, men jeg har fått gradvis sterkere eggløsningstester de to siste dagene (hadde liggende en hel haug av disse, så testet like gjerne med slike også). Men selv den tidlige streken var synlig før de 5 minuttene i bruksanvisningen var gått, da. Test igjen i morgen, du, og lykke til!
ønskebaby80 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 Ååååå.... så spennende! :-) Gratulere til deg som er 19 uker på vei og til deg shute som nylig har testet blir jo veldig glad av å høre at det faktisk er mulig. Ja da er du en dag før meg da, satte du inn ett eller to? Var det første forsøk? Har du noe symptomer du? er så vanskelig siden man går på disse pillene i tillegg, men i går og i dag har jeg rent på do hele dagen, var ikke øm i brystene i det hele tatt før for to dager siden, og har hatt mensmerter og murringer stortsett hele tiden siden onsdag og trodd mensen skulle dukke opp hver gang men nei...og i natt ble jeg vekt av mannen min som sier jeg er dyvåt av svette, det var helt sprøtt hadde ikke drømt noe heller... kan nesten ikke vente til i morgen og onsdag for resten av testingen Klem
snuffe Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Satte inn to, første forsøk. Så da er det vel 25% sjanse for tvillinger ved positiv test, i følge papirene fra klinikken. Litt skummelt. Jeg er kvalm... eller, ikke egentlig kvalm, men har mistet apetitten fullstendig, og har en del lette stikninger i eggstokkene. Har hatt ømme bryster og mensmurringer helt siden innsett, men det er nok progestanens feil mer enn noen graviditet. Lykke, lykke til med testingen videre! Fortell hvordan det går! :-)
ønskebaby80 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2009 ojj, så spennende, da kan det vel hende det er to der , men dobbel lykke da :-) Jeg var oppe å tisset i helv 5 tia i natt og da tok jeg to en qr og en clear blue, begge ble svak positiv men ikke med en gang, så det er kansje enda lite hcg i urinen siden det er så tidlig.. men 3 tester kan da ikke bli falsk positiv så jeg har en god følelse :-)) Er jo bare på rugedag 10 så det blir ny test i morgen tidlig! Har du testet mer, og er de fremdeles positiv? Har du barn fra før? Lykke til til deg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå