Gå til innhold

HJELP, hemoriden fra helvete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for en stund siden, og endte opp med hemoriden fra helvete. Hvor lang tid før den forsvinner? Må man gjøre noe med den?

Den er like stor som en bordtennis ball, og så jævlig vond:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare fortrenge det som jeg, å ha hemoroider på femte året. tør ikke gå til legen, men det er visst det de anbefaler.

Bordtennisball høres jævlig ut ja!

LYKKE TIL!

Hilsen besudlet medsøster.

Skrevet

du må nok behandle det. scheriproct bl.a får du kjøpt på apoteket.

Skrevet

Seriøst? Går ikke ann å leve med denne.

Må man ha resept på den på apoteket?

Skrevet

isbit skal hjelpe der og da.... Alcos anal er det vel salven heter man kan smøre på.. Jeg fikk åreknuter jeg da, helt oppe i skrittet.. :-( Ikke morro det heller... Skal operere, gjort det en gang før, men så ble jeg gravid igjen og da ble det enda verre... :-/ Men nå er jeg ferdig med barn og kan operere og bli fin igjen håper jeg...

Du burde gå til legen din da... Ikke noe flaut.. Er så mange som har det at legen driter i problemet ditt, han bare setter diagnose og fikser... :-)

Klem :-)

Skrevet

Håper for din del at størrelse ball var litt overdrevent? For slike må du inn på kirugisk for.

Men, er det litt størrelse på dem, så setter dem faktisk på en form for strikk på den og som effektivt kveler den.

Ellers så må nok lege oppsøkes for dem anbefaler en kombinasjon av krem og stikkpiller.

Var der selv i forrige uke, og feig som jeg var ba jeg om å time til en dag det var vikarlege der. Så slapp jeg unna fastlegen også.

Skrevet

Nei, ingen planer om å gå til fasteleg min ihvertfall. Er det ingen mulighet for at den forsvinner av seg selv om jeg bare lar den være?

Og jeg skulle virkelig ønske jeg tulla, men den er nesten like stor som en bordtennis ball:( Kjenner det gnager og svir når jeg går, og det er helt jævlig. Tørr ikke fortelle mannen om den engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...