...♥... Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Kjøpte maltekstrakt idag for å prøve å øke melkemengden, men herreguuud som det smaker!!:/ Går det ann å blande dette med noe for å dempe smaken litt...?? Klarer ikke å spise det rett fra glasset gitt...:/ *blæh..*
Frøken Freken Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 kan vel ha det i teen i stedet for annen søtning?
...♥... Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Kanskje det ja? Det har jeg ikke tenkt på! Skal prøve det! Takker!
Septemberprinsen Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Øker malt melkemengden?!? Det har jeg ikke hørt før, men kanskje jeg skal forsøke det, da. Sliter med lite melk og er ikke helt klar for å gi opp ammingen enda, så kanskje det er verdt et forsøk. Hvor mye skal en ta? Hvor lenge går det før en kan merke økt melkemengde?
...♥... Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Det skal øke melkemengden ja! Men det er ikke mulig å spise det uten å blande med noe, pga smaken..:/ æsj... Aner ikke hvor mye man kan ta, men klarer ikke mer en en skje uansett... Evt. kan man drikke vørterøl eller munkholm, og drikke amme-te! Har fått mer melk jeg etter at jeg begynte med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå