Gå til innhold

Hvorfor selges det så mange billige men nesten nye Brio Sing på Finn? Er det ikke en god vogn..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med vår, den har også fått masse god kritikk på vogndilla og barnevognguiden også :-) Passer fint for meg som for det meste går tur i byen, på asfalt og grusveier her hjemme.

Hvorfor selges det så mange billige men nesten nye Brio Sing på Finn?

--------

Hint 1: Knøttsmå babyhjul foran

Hint 2. Vinter, snø og brøytekanter.

Løsning;

http://www.fruitandjuice.de/kiwaski-kinderwagenski-a-3121.htm

Tror man enten liker eller ikke liker den vogna. Også kanskje litt liten. Pluss at nye Brio Go kanskje blir mer populær nå. Så har jeg også sett denne vogna på salg flere steder nå, og da må jo de som legger vogna ut på finn være billigere enn det som er i butikkene :)

Nå spørs det jo litt hvor i landet du bor da, her er det snø kanskje fem dager i året og jeg kjøper ikke en vogn som fungerer optimalt disse fem dagene og deretter ikke fyller mitt behov resten året. Sing er perfekt for meg stort sett hele året. Vi har vært ute og gått idag vi, snø/slaps, noen brøytekanter var det.. Bare å sperre framhjulene, sååå små er de da ikke. Kjører en Basson med gode lufthjul hjemme hvis det er snø, og det er ikke superlett å komme fram i snøføret med den heller ...

Tja dette er iallfall en som ikke har prøvt vognen. Knøttsmå hjul foran? Det er faktisk ikke så knøttsmå, iallfall ikke i forhold til mange av de på markedet som er nå. Blandt annet den høyt oppskrytte Bugaboo, som seriøst har små hjul. Og ja jeg har hatt den og så jeg vet hva jeg snakker om. Og vognen er fantastisk å trille på all slags underlag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...