Gå til innhold

TFK som sovevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har TFK (eller andre tre-hjulinger):

bruker dere disse som sovevogn også? Hvis feks barnet skal sove ute hver dag og man ikke alltid kan følge med... Fungerer den mer som en bytrille, eller er den ment for all slags bruk, uansett boforhold og alder? Har hørt så mye om trehjulinger og velting, noen som erfaring med dette?

Så en som hadde skrevet noe lignende i annen tråd, så vi er vel flere rådville mammaer her inne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tfk er perfekt som sovevogn.

Til og med mini her på vel tre år sovner i den vogna etter en lang utedag...

Ryggen kan legges helt flatt, og i tillegg kan forhvilern heves slik at mini i praksis ligger som i ei seng, og med en lun pose i tillegg så hadde vi en storfornøyd unge med oss til København like før jul.

Vogna er så stødig at mini sov i den under båtreisa også!

Og vi hadde tolv meter bølger, og vogna sto like støtt.

Vogna fungerer like bra overalt, og jeg har skrevet før;

Jeg har enda ikke funnet den plassen hvor jeg har stått fast!

Har du aldri kjørt annet enn 4-hjulinger så bare husk på å finne din egen måte på alt for høye fortauskanter.

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe en vogn med 4-hjul igjen.

Skrevet

Enig med anonym over her. Fungerer kjempe fint:)

Skrevet

signerer denne =) vesla bruker den som sovevogn i barnehagen, for det er bare der hun ligger godt, og den er helt super...elsker den vogna...:)

Skrevet

TAKK! Jeg er bare enda mer overbevist nå. Er vel på tide vi innser det; det er tre hjul som gjelder, hehe..

Om det skulle være flere med gode erfaringer ved bruk av TFK alene og ikke som bivogn, så kom gjerne med dem!

Skrevet

Det at TFK er så utrolig god som sovevogn er hovedgrunnen til at jeg ikke har solgt min ennå.

Den er stor og god, stødig til 1000, og barnet ligger godt skjermet når ryggen er lagt ned.

Skrevet

TFK som bi vogn? Det er en av de beste vognene på markedet. God plass til vinterpose. Får mye skryt i bhg at poden har sovet så godt og gleder seg til å sove etter at TFK kom i hus når han nærmet seg 2 år. Ville kjøpt den nye modellen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...