LykkeligSomMamma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Endelig igang! Startet nedregulering med zoladex i dag, tipper uttak uke 7 el 8. Noen andre som slenger seg på denne tråden og som skal i ilden da? Deilig å slippe synarela, men glad jeg ikke visste om nåla på zoladex, trodde den skulle være liten og søt men den smalt bra men gikk jo fint. Hvordan går det med dere andre? Rose39?
Heira☆ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Heisann. Jeg driver å sprayer for harde livet her. Og går alt som det skal, blir det nok egguttak i begynnelsen av uke 7 håper jeg ) Zoladex? Har aldri hørt om den jeg. Utrolig så mange varianter av hormon-dingser det finnes..... Er det noe du setter selv?
fostermor*stolt mamma* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 uttak uke 7 eller 8 her også
akicha Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Uttak uke 8. Begynte med spray i dag... 8-S
LykkeligSomMamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Hvilken klinikk er du på heira? Nei den settes av lege, er en spes måte det skal gjøres på. Ja sprøtt alt som finnes:)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal ha uttak i uke 8. Begynte med spray på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå