Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er det flere enn meg som sender på sms, er det frekt? Je skriver dato og startpunkt, er det vanlig å skriver slutt tid også? eller bruker folk skjønn, er jo bursdag hvor foreldrene deltar, jeg regner med at det blir avluttet rundt den tiden barna skal sove. Bursdagen er på formidagen. Hvor lang tide sender dere ut i forveien?
Mia_I Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg (dvs datteren min) har fått flere invitasjoner på SMS og noen på e-post, så tror dette er ganske vanlig. Synes det er greit jeg, lett å svare er det også! Men synes selv det er veldig greit om det står ca slutt-tid, iallefall hvis jeg ikke skal være der selv hele tiden (større barn). Er man der selv, kan man jo bare se an (men dra før verten blir utslitt). Ville sendt minst en uke i forveien.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Skikkelig upersonlig og trist synes jeg. Det gjør også noe med gleden over å kjøpe en personlig gave og jeg gleder meg ikke til bursdagen på samme måte som jeg gjør hvis det kommer en ordentlig invitasjon i posten. Så her sendes det aldri sms invitasjoner til bursdager, men søsknene mine gjør det og jeg blir lei meg for det hver gang....
Kaia25 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hjelpe meg, Turbotarzans-mamma: det er da ikke invitasjonen som er det viktigste? For meg er iallefall det viktigste at noen har lyst å ha meg/mitt barn på besøk, for en hyggelig stund. Så blåser jeg i at de ikke har tid eller lyst til å engasjere seg større i invitasjonene!
Mia_I Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Huffja, enig med Kaia - orker ikke å få prestasjonsangst pga invitasjoner... vil heller legge litt jobb i baking!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå