Gå til innhold

TFK - igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Vi har nå bestemt oss for TFK joggster twist, mest sannsynlig den nye varianten som kommer i mars. MEN, vi bor i tredje etasje uten heis. Noen som har erfaring med å dra denne bagen opp noen etasjer? Funker det? Jeg er 160 høy og til tider plaget med muskelbetennelser (dette skal bli gøy!!)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, ja dette skal bli moro! Jeg er selv ikke liten, men har også hatt ryggondt, og det er ikke no særlig. Må du ta med deg bagen opp og ned trappene? Hvis du kan slippe så hadde jeg kjøpt en billig mykbag og lagt inni bagn så lenge det går. Og evt bært bare barnet (i sele eller noe annet egnet) opp og ned..

Skrevet

Finnes nok desverre ikke den vogn her i verden som er egnet til å bæres opp trapper....

Men, har du ikke muligheten til enten å la vogna eller bagen bli liggende i bila?

Er det plass til vogna i første etasje, så blir jo tfk utrlolig liten når du slår den sammen- Så kjøp deg kjettinger og henglås og lås den fast i første, og så bærer du eventuelt opp bagen.

Eller flytt til en plass med heis ;)

Skrevet

Hihi, jeg skal nok ikke flytte nei og heldigvis er jeg stort sett i god form, men greit å være føre var... Vogna kommer nok til å bli stående nede alle dager minsten ikke sover når vi kommer hjem fra tur. I verste fall kan jeg også dra vogna opp trappene slik som naboen gjør.

Men jeg ville unngått TFK om det var en av de tyngre baggene og jeg ble frarådet den her...

Skrevet

Hei hei:-) Baggen på tfk er lett i forhold til mange andre, og den tipper ikke den ene veien som mange mykbagger gjør. jeg har selv massssse trapper opp til hust og har flere ganger bare bært baggen opp og det har gått veldig fint. Var selvsagt tungt når småen begynte å bli veldig tung hehe:-) TFK er ei super vogn vi er kjempefonøyde med den.

Skrevet

Mulig jeg er svak... men jeg synes ikke det er lett å gå å bære bag med unge. -Kanskje greiere enn med andre bag'er, men med en 8kg klump oppi, blir det TUNGT å bære på en side opp trappa uansett hvordan du vrir og vender på det. -Man skal ha en unge som sover veldig godt om h*n ikke våkner på turen opp til 3etg (min våkner fordi vogna "plutselig" står i ro). Her i hus blir bilsetet og vogn stående der det er mest praktisk (dvs f.eks. i bilen), og jeg tar ut en sovende unge og legger han heller fra meg når jeg kommer inn.

Ellers er jeg kjempe glad i tfk'n min, til tross for at jeg har måtte bytte til sportsvogn i en alder av 5mnd (men gutten er stor). Men liker jo bare sportsdelen enda bedre enn bagvogna så det gjør ingenting :-)

Skrevet

Takk for gode svar :) TFK troner fortsatt øverst på min liste... Ganske så ensom der. Eneste som er kjedelig er at nesten alle jeg snakker med nå skal ha TFK og det er jo litt kjedelig... Menmen, det overlever jeg.

Så får vi håpe noen finner opp et smart patent som gjør at vi slipper å slite av oss armer og rygg på veien opp trappene!

Skrevet

Så får vi håpe noen finner opp et smart patent som gjør at vi slipper å slite av oss armer og rygg på veien opp trappene!

-----------

Først kjøper du deg tfk.

Så kjøper du deg transportbagen til tfk.

Så kjøper du denne, http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=56028836 , tar av bagen her og stropper fast tfk og så strever du deg kanskje litt letter opp trappene.

Sa ikke dette var et perfekt forslag, men tanken var nå i hvertfall meget god ;)

Skrevet

Men da kan jeg vel like gjerne dra opp vogna? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...