Gå til innhold

Har så lyst på sure hestesko!!!! Slike gul, røde og grønne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen plasser rundt her som har dette i smågodt-hyllene sine lenger.

Har så lyst på noe ekstremt surt godteri, og dette er det jeg kommer på som frister mest.

Frustrerende!!!!

Skrevet

åhh... i går kjøpte jeg en hel pose av sure sjeletthoder, føtter, skildpadder, måner... nam nam.... kanskje du venter en gutt? Ivertfall mitt 2 svangerskap og jeg venter gutt denne gangen også, og har et stort behov for sure ting!!

Skrevet

Har du dropsen der du bor? det er en godteributikk:)

Skrevet

Har ikke dropsen her nei desverre, bare en liten kommune.

Ja, jeg har nok på følelsen at jeg får en gutt denne gangen :-)

Er så spent på om vi klarer å se det på UL i starten av februar.

Må vel bare dra på leting etter skikkelig surt godteri. Får ta meg en bytur en dag og se om jeg finner noen som selger noe surt.

For da skal jeg hamstre i store mengder.. hihi! :-)

Skrevet

har også lyst på..... :-)

har spist sure ting siden uken før jeg viste at jeg var gravid jeg. har en gutt fra før, har skikkelig følelse på at det er ei jente, så da er det nok en gutt! :-)

akkurat som forrige gang.

Skrevet

Jeg har også spist surt godteri en stund, men her ventes det jente... :)

Skrevet

Hva med de posene med sånne sure bildekk som heter dragster? de er like sure. Eller sure føtter i løsvekt? eller sursild?

Skrevet

Sånne sure bildekk er veldig gode, og de sure føttene også. Kan også anbefale Laban Sure Skrikerunger og Nå fikk jeg vann i munnen gitt! Har alltid vært glad i surt smågodt, men nå tar det helt kaka. Tror nok det er en gutt inni magen min..

Skrevet

Så godt å se at det ikke bare er meg:) Du har også sånne sure stjerner i enkelte smågodt-avdelinger. De er omtrent like. Eller sure smukker. Har aldri hørt om denne myten om surt godteri og gutt. Hvorfor skal det være sånn, mon tro? Jeg vet ennå ikke kjønn, vet bare at jeg har mistet lysten på sjokolade og karameller (som jeg vanligvis eeelsker) og bare vil ha surt godteri (som jeg vanligvis aldri spiser.)

Skrevet

http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx.

I følge denne her er det gutt i vente ;) Jeg har også mistet lysten på sjokolade og særlig kaffe latte som jeg eeeeeelsket og drakk hver dag før jeg ble gravid. Men som sagt, jeg har alltid vært glad i surt godteri. Men nå smaker alt som er frisk og godt smaker helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...