arena Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Sønnen min, 1 år, hoster seg til tårer om natta, + snørra renner, noen som har gode råd for at nettene skal bli bedre om dagen for oss alle tre?
mamma til yalisa Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Ikke prøvd det selv enda, men hørt at å drikke fløte lindrer sår hals. Men hvis slimete hoste, så er kanse ikke det så bra? Har han tørr hoste ville jeg prøvd det :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Prøv og unngå melk, hvertfall på kveldstid. Melk gjør det ofte slimete. Jeg har også en liten en som hoster fælt for tiden, hoster til han brekker seg. Det jeg pleier å gi han er nypeekstrakt med honning. Bare varmer litt vann, har i 1-2 ts. med nypeekstrakt og litt honning. Virker som det lindrer litt hvertfall. Ellers vet jeg ikke om noe. Annet enn hostesaft da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Har hørt varmt vann med litt eplecidereddik og honning er bra for sår hals. Har ikke prøvd dette selv, så vet ikke om det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå