apriljente-66 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Noen som har opplevd å få satt inn 2-delte egg etter frys? Har flere egg, som jeg håper på overlever men har fått beskjed om at det kan være 20% sjanse pr. egg.... Så jeg har dessverre ikke så stor tro, men venter i spenning til telefon kl 15. Noen som har vært så heldig å få satt inn? Hadde vært bra med noen solskinnshistorier akkurat på det.
melina, glad mamma Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hei apriljente Mine fryse-egg var 2-detle da de ble fryst ned. Etter tining ventet de til de ble 4-delte, og de var perfekte sa legen. Og nå er jeg altså gravid med en eller to fryse-egg!! Og de er over 4 1/2 år gamle!!! Så dette kan gå bra, vet du :-) Men vil i samme slengen si at det er mange som blir gravide på egg som er delt annerledes også. Både 2, 4, 5 og 8 har jeg hørt om. Og noen av dem ser ikke helt fine ut heller. Så dette blir spennende for deg. Håper du får satt inn, og at dette går veien for dere. Lykke til :-)
Bregnia Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal i gang med fryseforsøk. Til meg sa de at det er ca 70% for at eggene overlever. Hvis du har ca 4-5 egg plus plus.. så var det ganske sikkert at det gikk bra. Skulle egentlig sette inn denne uka jeg og. Men hadde fått en follikel så må vente til neste syklus for så å ringe inn eggløsning. Lykke til! Går nok bra:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Håper jo det går bra for deg, men jeg fikk beskjed på Riksen at 2 delte egg ikke blir frosset ned pga at de ikke overlever frys og tining
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Håper jo det går bra for deg, men jeg fikk beskjed på Riksen at 2 delte egg ikke blir frosset ned pga at de ikke overlever frys og tining
Maisen65 Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Krysser fingrene for deg, Apriljenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper du fikk satt inn egg. Klem
apriljente-66 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 Hei, og takk for tilbakemeldinger alle sammen . Tross at Nordica-legenes tvil om at 2-delte vil overleve opptining etter frys, fikk jeg satt tilbake 3 egg i går. Ett var 8-delt, og to var 3 delt...og laboranten sa de såg veldig fine ut.! Så nå håper jeg at de vil klamre seg fast, dvs helst ikke alle tre kanskje men ett eller to Godt vi stod på krava september i fjor Koslig å se deg her Maisen. Går det bra, og skal du tilbake til jobb igjen snart?
Maisen65 Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Hei:-) Så utrolig bra, nå ble jeg glad på dine vegne:-) Måtte dette gå veien, som jeg unner deg det!!! Med oss går det bare fint. Mari er i full fyk på gulvet og "turnerer" dagen lang. Skal tilbake i jobb i redusert stilling i slutten av april. Prioriterer og være hjemme så mye som mulig med veslegullet :-) Stor klem!!
apriljente-66 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2009 Hei, det høres ut som et klokt valg å jobbe redusert. Familie er jo det viktigste man har, og de som har barn sier at småbarnsperioden går utrolig fort! Ja nå synes jeg det snart er min tur .. både pga alder og at vi har holdt på veldig lenge. Hvis ikke begynner jeg å lure hva som er "feil" med kroppen. Har jeg mange antistoffer mot egg i livmoren eller noe i den duren? Spørsmålene er mange. Jeg gjør ihvertfall alt jeg kan for at dette skal gå med akupunktur, progesteron, østrogentilskudd og gode tanker. Ønsker alle en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå