Mia_I Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Tautonia-vogna vi kjøpte da hun var nyfødt begynner å bli for liten, dvs for kort. Hvilke vogner er store nok til at de "store" barne får plass til å sove i dem? Tenker at hun sikkert skal sove ute i et halvt-ett år til, så da trenger vi vel ny vogn. Men har ikke lyst til å bruke alt for mye penger på det heller. Må ha en med ordentlige hjul (ikke paraplytrille e.l) fordi vi ofte triller på en grusvei. men kan godt være sportsvogn/annen trille med ok hjul.
Fridis Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Vi har Simo duo, Sportsdelen er stor og rymmer både pose og barn.. Vet ikke hva den koster nå.. men det er sikkert noen tilbud nå i januar. Men den er tung å ta inn å ut av bilen. 17 kg tror jeg.. Kjøpte Phil & Teds Vibe nå fårdi vi venter en til snart og ville ha en vogn med syskonsete. Den er dyr, men fin plass til 2 åring i sportsdelen (må ikke ha med søsken sete) veier bare 10 kg og tar nesten ingen plass i bilen. Bra hjul. Den finnes i en annen modell å som heter sport, og den er litt billigere. ca 4000 for den tror jeg... Lykke til, finner sikkert noe på salget om ikke annet.
annki83 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hva med gt safari? den er lang i ryggen. kjempe god å kjøre i alt slags terreng og ikke spesielt dyr heller. jeg kjøpte min her. http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/gtinstep/gt-safari-08utstyr/
lille me og mine Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 hvilken teutonia vogn har du? jeg har spirits3 og den skal være en av de vognene med lengst rygg/liggeflate. jenta mi er 1,5år, lang for alderen og har god plass og tror nok vi har den vogna så lenge hun trenger vogn å sove i. kjempefornøyd med vogna, ikke så tung heller. vet ikke om det evt går an å bare kjøpe til spirits3 overdelen til din underdel, så blir det ikke så dyrt?
Mia_I Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takk for tips!! Tar gjerne i mot flere - kanskje jeg får match mot noen av de som ligger ute på finn :-) Vi har Teutonoa Mistral, i butikken sa de at den var sånn medium stor. Har funka bra hittil, men nå kan hun nok ikke bruke den mye lenger. Smart om man bare kan bytte ut overdelen!
♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Vi bruker en Simo Champion til barnehagesoving. Den er svær. Lillegutt på 21mnd sover i den med voksipose og han har god plass. Den er er forøvrig veldig lun. Kjøpte den brukt, vet ikke om den produseres lenger, men det er mulig Simo har lignende modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå