Iselilja Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg mangler hjerneceller når det gjelder å lese og forstå slike regler... Etter som jeg forstår det må man ha vært i kontinuerlig arbeid de siste fire ukene for å få støtte ved sykdom. Jeg startet i ny jobb 1. januar i år. Hadde da vært "arbeidsledig" i to uker. Vil det si at jeg ikke får støtte for å være hjemme med min syke sønn i dag? Hjelper en legeattest?
sannamin* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Trodde det var etter 14dgr, så gikk det på egenmelding sykt barn?hvis IA-bedrift?Men sjekk på nav.no sine sider. Der står det meste:)
Iselilja Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Så på nav-sidene, men ble ikke så mye klokere. Fant ingenting om opptjeningstid. Hva er IA-bedrift? Jeg er ansatt i fylkeskommunen hvis det spiller noen rolle?
sannamin* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 IA- Inkluderende arbeidsliv... Vet egentlig ikke så mye selv...Håper du finner ut av det!!!
blåbæret Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Med en legeerklæring har du hvertfall rett på penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå