Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei,'' regner med at dere også opplever til tider at en del av crinonen kommer ut igjen, HVordan er farven på den hos dere. Hos meg er den nesten litt lysebrun/gulaktig. Ikke helt hvit. Er dette helt normalt??? Håper på svar, da jeg er livredd for å miste for 4. gang....
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det varierte fra dag til dag hvor mye som kom ut igjen av crinonen. Og ja, innimellom var den litt farget (brun/rosa), men det sies jo at slimhinnene i skjeden kan bli irriterte av crinone og kan derfor lettere begynne å blø. Så tror det er ganske mange som opplever at det kommer farget crinone ut igjen ja
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Takk for det Turb, ble litt bekymret her i stad.... Så er jeg kvalm også nå. Kommer like fort som den går... he he... Men har ikke spydd. Skikkelig uggen i magen....
Bregnia Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Hos meg og kom det crinone ut igjen. En del faktisk. Litt hvit/gulaktig. Stikker dere den helt inn også presser? eller presser dere ut når den er på vei ut? Litt rart spørsmål kanskje.. Jeg og hadde flere kvalmeanfall.Det er en bivirkning av medisinene.
melina, glad mamma Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 En bivirkning med Crinone er nettopp såre slimhinner. Så at det blir litt farge er ikke så rart. Men skjønner at du blir nervøs. Jeg reagerte bare jeg så en bitte liten gulbrun flekk selv. Men det var ingenting mere. Håper dette går bra for deg helt til slutt, og siden jeg ikke har gratulert deg før, så gjør jeg det nå :-) Lykke til :-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Takk for svar til dere begge ) Bregnia. Jeg presser det ut når jeg har ført den helt inn jeg... Håper det er rett..... ;O) Melina med spire. ja det er de gulbrune flekkene he he. Er helt utrolig hvor mye man skal være redd for assa. Har man endelig blitt gravid, så er det nye bekymringer. Men vi har jo litt rett til det også. Alle her inne har jo slitt med å få dette til, så det er ikke rart vi blir litt bekymret av og til... Masse lykke til videre til dere begge to Bregina og melina med spire... klem
Meg og 2 små i magen : p Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Heisann. På riksen sa de at dette var helt normalt, for Crinonen blir brun når den kommer i kontakt m kroppens temperatur. Jeg visste ikke dette, så ble engstelig, og i tillegg syns jeg det virket som ALT bare rant ut igjen, men det satte seg nå to spirer der så Masse lykke til
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svar Meg og 2 små i magen : p. Er så bra med denne siden her assa. Virkelig betryggende å ha noen å spørre når det er noe man lurer på eller blir engstelig av... Masse lykke til videre , og med 2 små i magen også ;O) så artig,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå