Gå til innhold

Oslo - Termin i Mai?

Bolle-i-ovnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Alexandra: Har hatt et ganske ok svangerskap til nå. Vært en del plaget med kvalme i starten, og har litt problemer med bekkenet mitt inni mellom. Men så lenge jeg tar det med ro, så har jeg egentlig veldig gode dager. Hvordan har det gått for deg til nå? Hvor har du fått fødeplass? Skal på ullevål jeg.

Jeg er veldig gjerne med på kaffe en dag :)

LilleSilke: Det er bra du tar det med ro, så bekkene ikke blir verre :) Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme/oppkast i svangerskapet, men fikk tidlig bekkenløsning med en låsing, så er litt opp og ned i form... Jeg ble sykemeldt fra jobb og er det ut svangerskapet siden jobben ikke kan tilrettelegge, litt kjedelig da dagene kan bli litt lange... Ellers er det helt fantastisk å gå gravid! =) Jeg har også fått fødeplass på Ullevål, føden B. men har søkt på ABC avdelingen,men ikke hørt noe fra dem enda, kan jo være at det alt er fullt i Mai.

Har du msn? kan legge til meg der hvis du vil: [email protected]

Hvor i Oslo er du ifra forresten?

Alexandra: Har lagt deg til msn nå, men jeg er ikke så veldig flittig bruker av den... Uff, så kjipt med et kranglete bekken. Bekkenlåsning hørtes ikke noe særlig ut. Du får prøve å ta det masse med ro selv om det er kjedelig. Jeg er også sykemeldt fra min jobb. Bare en deltidsjobb da, er også student på fulltid, så har nok å gjøre om dagene allikevel. Bor på Holmlia jeg, sammen med forloveden min. Du da?

MayaRani: Hvordan står det til med deg? Har svangerskapet gått greit til nå?

Annonse

LilleSilke: Koselig, så du hadde lagt meg til :) Hva studerer du? Jeg bor på Løren ( like ved Carl Berner.. ) sammen med samboer og hund. Trives veldig godt her =)

Noen av dere som kunne tenke dere å treffes? Noen som kan Lørdag 28 Februar på formiddagen? Kunne kanskje tatt en matbit, kaffe eller noe?

Hadde vært kjempe kos! =)

Her var det jammen ikke skjedd mye siden sist. Har hatt en travel uke jeg. Vi holder på å pusse opp hjemme, mye som skal gjøres mens jeg fortsatt orker å hjelpe til. Men gøy er det når man ser hvor fint det blir etterpå :)

Alexandra: Jeg studerer matte (uff ja.. hehe) på blindern. Holder på med en master nå. Ser du har foreslått et treff. Jeg tror ikke jeg kan den dagen, reiser mest sannsynlig hjemover for å besøke foreldre den helgen. For meg passer det nok best på en hverdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...