yasmina Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 jammen sluttet med nattbleier ogsaa. Han er 2,5 aar saa mamma er litt stolt
yasmina Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja, det er vel ganske tidlig Vet ikke hvordan vi fikk det til for eldsteman som blir 4 i mars bruker fremdeles nattbleie...
mai mammaen til to Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 vittig da.. han er vel stolt da som er sluttet før storebror.. her sluttet snuppa med bleie i sommer da hun var 2 år og 2 mnd. et par uker etterpå sluttet hun på natten og.. var helt imponert jeg... jeg som ikke hadde tenkt å prøve å få henne til å slutte før denne sommeren. hehe
kreps-76 Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 2,5 åringen her i huset har også sluttet med bleie- kun dagbleia enda riktignok, men nattbleia er også tørr innimellom:-) Han sto opp etter formiddagskvila si rett før jul, og bedyret at "jeg vil ha TRUSE!" Så vi måtte selvfølgelig prøve, og det gikk så bra:-) Har vært få uhell, og kun tisseuhell. Stolt av han da! :-) Hadde ikke tenkt å prøve å slutte før til sommeren, så bra han tok regien selv gitt;-) Så når minsten ankommer om dager/et par uker- så har vi bare en bleieunge (nattbleien telles jo ikke..) Deilig! Men det blir jo spennende å se om ankomsten til minsten medfører ekstra uhell- det kan jo skje som ledd i sjaulsi/vil være liten jeg og.. Men det får vi ta som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå