Fire? Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Ble plutselig usikker på hva de egentlig har skrevet vedr spraydose etter sprøtestart. Kan det stemme at det er vanlig å halvere nesesprayen når man har begynt på sprøyte. Jeg har kjørt en spray i hvert nesebor (altså to) to ganger daglig, og tror at jeg nå skal kjøre kun en spray to ganger daglig. Høres det logisk ut ? Greit om jeg slipper å stå i telefonkø til sykehuset...
Heira☆ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg går ikke på samme dose som deg, jeg tar èn dose i ett nesebor x3 om dagen. Og jeg skal fortsette med samme dose når jeg starter på sprøytene også. Så jeg har ikke peiling på hva som er ditt regime. Er du ikke sikker, vil jeg annbefale deg å ringe sykehuset ditt, så er du helt sikker. Eller kanskje du kan sende en mail, kanskje de svarer fortere på den....
akicha Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hos meg står det bare at jeg skal ta en dusj i et nesebor fire ganger daglig- og det skal jeg hele tiden..
Olianna Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal halvere dosen Synarela ved sprøytestart. Dvs en spray i ett nesebor, morgen og kveld. Jeg holder til i Porsgrunn.
MK73 Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Da jeg gikk på Synarela og Puregon halverte jeg dosen spray, som du skriver. Da jeg gikk på Suprecur/Menopur reduserte jeg dosen med en fjerdedel (dvs gikk fra 4 spray om dagen til 3).
Eva76 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Da jeg fikk brev nå står det at jeg skal ta to spray morgen og to spray kveld. Ved spraystart skal jeg ha samme mengde -viss jeg ikke skulle ha mer enn 300ie gonal-f (er iallefall sånn jeg leser det) Om jeg går på mer enn 300ie skulle jeg halvere sprayen ved sprøytestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå