Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et litt underlig spørsmål; Når begynner man med truse til ungen? Min lille pjokk er 19 mnd, og går med body. Da bruker jeg ikke truse. Men hvis jeg skal bruke t-skjorte/skjorte/genser, pleier man å bruke truse da for å holde bleia fast? Eller er truse til for tida etter bleier? Og finnes det truser man bruker med bleier som ser annerledes ut enn vanlige truser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er truser til bleier som ser annerledes ut ja.. men hvorfor ha truser uten på bleier? hvis man har up&go så sitter de jo på....

Skrevet

Jeg brukte truser på datteren min i sommer, når hun gikk med kjole eller t-skjorte, hvis ikke datt bleia av.

Kjøpte de på en barnebutikk og noen på lindex eller cubus, de var store nok til å få plass til bleia, jeg kjøpte den størrelsen hun ellers bruker i klær.

Tror noen av up&go bleiene henger godt nok på plass, men de med lim i sidene detter fort av på datteren min hvis hun ikke har body eller truse!

Skrevet

jeg brukte truser på jenta mi i sommer vhis hun for eksempel hadde stroppe kjole eller stroppe singlet og da ikke body under. da var hun 10 mnd. hadde de på fordi jeg syntes det var mye finere når hun krøp at man så trusa og ikke bare bleia:)

Skrevet

jeg bruker i grunn mye underbukser på lillemann jeg.

under pysjen

om sommeren når det er for varmt med pysj så bruker vi underbukser ellers så forsvinner bleia rimelig kjapt!!

og når han ikke har på body. bodyen er jo truse og trøye i ett. og jeg synes det er greit å ha på ungen min undertøy selv om han har på bleia. liker ikke å putte han nedi bukser og sånt uten undertøy. virker så nakent på en måte. også holder trusa bleia godt på plass når det ikke er hverken body eller strømpebukse på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...