Gå til innhold

foretrekker MME fremfor MM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig hatt brystbetennelse, og måtte gi lillegutten min MME pga lite melk. Etter det har han bare skreket på kvelden og ikke vært fornøyd med pupp. Han tar puppen litt men så vil han ikke mer. Han er veldig urolig. Vi gir han MME og han sluker det i seg som om han ikke har spist på lenge og så sovner han. Jeg vil jo at pupp skal være nok, men tyr til MME siden da blir han rolig. Hvordan skal jeg snu på dette? Jeg har jo melk nå, men alikevel vil han ha MME på kvelden. På dag/natt er han fornøyd med pupp. Går forresten fortsatt på antibiotika og medisinen kan sette smak på melken. Men han tar den jo på dag/natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har litt lite melk om kvelden..? Mange har det.Ofte er det jo mest om morgenen...

Skrevet

Det er nok ikke MMEen han foretrekker på kvelden, men flasken. Ikke sikkert du har for lite melk heller, men om kvelden er det mindre (og fetere) melk og det renner nok ikke så fort som det kan på dagen. Kan være at småtassen din bare er utålmodig.

Du kan jo pumpe deg om morgene og gi dette på flaske på kvelden slik at du ikke får mindre melk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...