Gå til innhold

Dere som har hatt baby til kiropraktor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en baby som har vondt i magen og skriker stort sett hele tiden når hun er våken. Tror vi må prøve om det er noe som kan gjøre det bedre.

Har dere erfaring med at det virket å gå til kiropraktor? Må en gå gjennom lege, eller bestiller man time selv?

Skrevet

Vi gikk til kiro med gutten vår pga kolikk..men det hjalp ikke for oss.men det har hjulpet for mange vi kjenner.tror det kommer an på årsaken til kolikk altså..virker sånn hvertfall etter de jeg har snakket med.de som gikk pga forstoppelse f.eks hjalp det.skjevheter i nakke og rygg ol.trenger ikke gjennom lege nei,det er bare å bestille time:)

Skrevet

Hei,vi var hos kiropraktor,fotsone,healing,tror vi forsøkte det meste uten hell. Hun hadde mild kolikk.

Idag,uten tvil hadde jeg forsøkt homeopati. Utrolig hva det kan gjøre. Så det var en jente som fikk det mot kolikk. Men det må være en ordentlig homeopat.

Skrevet

Har gått til kiropraktor med alle 3 barna mine. De 2 eldste var det ikke så mye å gjøre med, trykket og strekte litt, men merket bedring. Minsta skrek veldig under amming, sov godt ellers. Hadde låsninger flere steder så der har det vært mye å jobbe med stakkars. Men nå kan hun spise uten å skrike og vi har fortsatt å amme;)

Skrevet

Vi gikk til kiropraktor pga kolikk, men han ble ikke noe bedre. I følge kiropraktoren ble han mye bedre og fikk opp mange låsninger, så det kan jo hende det hadde noe for seg. Men når det gjelder selve skriketoktene så var de som før ...

Ville heller prøvd manuellterapaut tror jeg ...

Skrevet

Jenta vår hadde kolikk. Skikkelig! Etter tre uker var jeg så desperat at jeg ringte en kriopraktor jeg hadde fått anbefalt; Elisabeth på Bekken og Barn på Skøyen. Hun tok en vurdering og mente hun kunne hjelpe oss men at det ville ta tre-fem behandlinger før vi merket bedring. Hun hadde mye låsninger og spenninger, som var grunnen til kolikken. Etter tre behandlinger merket vi litt endring og etter fem var det en ny jente. Hjalp oss veldig. Verdt å prøve syns jeg. Men, er en jungel der ute på behandlere og behandlingsformer som kan hjelpe. Man må bare satse på noe og prøve seg frem.

Trenger ikke gå gjennom lege for å komme til kiro. Bare å ringe og avtale time. Forklar situasjonen din, så får du fortere time. Lykke til!

Skrevet

min lille frøken, skriker mye pga vondt og mye luft i magen, var til kiro sist torsdag og skal igjen på torsdag. har bare vært en gang ennå så vet ikke, men hun skriker ikke så mangen timene når hun begynner, hun kunne holde det gående med skrik i 5-6 timer til langt på natt, kun på kveldene hun hadde vondt, nå viss hun først begynner så er det max 1 times tid, å har fått legge rutiner, nå sovner hun rundt tolv hver kveld. bare sist uke kunne det bli 2 på natta.. så tror kanskje det hjalp=)

Skrevet

Har vært hod kiropraktor 3 ganger. Vi har en ny jente;)

Men som du ser på svarene så er det veldig forskjellig!

Lykke til:)

Skrevet

Vi gikk til kirop.,pga kolikk,hun fant ut at snuppa hadde både kiss og kolikk. Men angra etterpå at vi ikke gikk til manuell terap. for det er GRATIS.. Kirop. koster,får ingenting dekket,mens manuell terap.koster ingenting så det var dumt ingen sa til oss.

Fant det ut etterpå.. Hun ble bedre,men holdt på med kolikk til hun var 4,5mnd å hadde lenge låsning i nakken,hadde favorittside til høyre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...