Gå til innhold

mulig jeg er litt dum men ang phil&teds

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du har en nyfødt og en 2 åring i så må vel nyfødt sitte forran siden den kan legges helt ned? får ikke 2 åringen ryggen i fleisen da?

har ikke studert vogna annet enn på bildet.. heh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis baby ligger i hovedsetet må søskensetet plasseres på toppen, ikke bak. Da er det ikke noe god hvilestilling for den som sitter øverst, og søskensetet er ikke så høyt, at har du et barn på over 75-80 cm vil hodet hvile på bøylen bak på slskensetet.

En baby på 3-4 måneder og oppover får relativt god hvilestilling i søskensetet når det plasseres under samtidig som storesøskenet kan hvile i hovedsetet. Full liggestilling for begge er ikke mulig.

Skrevet

aha hehe...

det e noe dritt å leite etter søskenvogner for jeg finner ingen jeg liker.. og som passer til mine laaange barn...

Skrevet

har sett denne. men er ikke hjulene fremme små og upraktiske på humpete vei?

bor ved grus vei... hvor mye måtte du gi for denne? skal du ha hardbaggen oxo da?

Skrevet

Jeg fant en i Tyskland som kom på 4300,- inkl frakt til Sverige (henter den der) da var en babybag inkl. Men den kommer ikke jeg til å bruke da minstemann allerede er 7 mnd. Fint å ha når den skal selges igjen da.. Hjulene framme er faktisk ikke så veldig små så jeg tror det går bra og uansett er vi oftest to som triller tur når vi er hjemme i traktene og da er det uansett greiest med to singelvogner.

Det er ikke så smidig å gå tur med to i vogna, selv med en P&T søskenvogn, uansett er det to barn i vogna og tyngde deretter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...