slankeguri Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Jeg har ikke vært her inne på flere år,men slumpet innom nå=) "Problemet" er at jeg ikke er gravid. Jeg har ikke planer om å bli det på en stund heller,men jeg prøver å ta av noen kilo,så tenkte dette kanskje er stedet for litt motivasjon=) Har bare holdt på en uke,men merker allerede at motivasjonen begynner å svikte...=( Håper jeg får være her=)
slankeguri Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 Hehe ser jeg har nicket fra sist gang=) Hvordan bytter jeg??? =)
Frøken B ღღ Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hvis du går til Din egen side og videre klikker på Brukerinformasjon så kan du bytte nick der :-)
slankeguri Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Takk for god veiledning=) Da er jeg ikke høygravid lenger=) Men sliter fortsatt med kiloene som jeg fikk da jeg var det... Nå har jeg begynnt på ALLEVO. Noen som har erfaring med det?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Hei på du! Ja jeg har forsøkt allevo. Jeg gikk masse ned i vekt, men gikk masse mer opp i vekt etterpå Men nå må det også sies at jeg ikke fulgte siste fasen så nøye (pga ferie, bursdager og bryllupsfeiring). Derfor råder jeg deg til å motivere deg selv masse i sluttspurten og etterpå.. Det viktigste er jo hverdagen etterpå og at du kan leve med den og vanlig mat. Lykke til! Jeg håper du når dine mål og blir der
slankeguri Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Uff,det var ikke hyggelig lesing... Men takk for tipset! Jeg ser egentlig litt mørkt på det,men skal gjøre mitt beste. Jeg blir nok her inne en stund...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå