Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vi skal til Haugesund på første konsultasjon denne uken. Jeg er spent på hvordan prosessen kommer til å bli og kjenner at jeg både gleder og gruer meg til å komme igang. Har noen erfaring med Haugesund og personalet der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Knotten

Skjønner at du er spendt, og at det er blannede følelser. Vi er også på Haugesund sykehus, og de har hatt mange gode resultater i den siste. Vi føler kanskje at det går litt fort i svingene, men de hører på oss når vi spør om ting. Det er enkelt å ringe dem, og noen av sykepleierene er bare helt fantastiske! Jeg tror i alle fall at de vet hva de driver på med. Men ikke vær redd for å stille direkte spørsmål og forvent et svar. Det gjorde jeg angående noen medisiner jeg mente jeg trengte, og da hørte legen på meg. Er nå overbevist om at det er noe jeg i mitt tilfelle trenger for å komme helt i mål. Men jeg er fornøyd med dem! Håper du blir det også, og at du får drømmen din oppfylt snart!

Lykke til :o)

Skrevet

Heisann Knotten80.

Vi holder også til i Haugesund, og vi er kjempefornøyde med de:o)

Alltid blide annsikter når du kommer dit. Og ikke vær redd for å spørre om noe!

Det er aldri problem å ringe dem om det er noe du lurer på heller. Det kan hende det er litt venting før du får svar, men jeg har aldri venta mer enn 10 min.(det er ikke mange gangene det gjelder)

Når du kommer dit, føler du deg veldig godt tatt vare på.

Dette er i hvertfall mine/våres erfaringer :o)

Masse lykke til med prøvingen!

P.s. de har forresten laget en fantastisk sønn til oss ;o)

Skrevet

Jeg har og gode erfaringer fra Haugesund. Har fått verdens skjønneste sønn og er gravid med nummer to. Hyggelige folk spesielt sykepleierene er kjempeskjønne!

Skrevet

Takk for alle svar!Det blir en spennende tid fremover.Det høres iallfall ut som at de fleste har gode erfaringer derfra, og det er jo et godt utgangspunkt!

Skrevet

Hei :-)

Jeg vil også skyte av Haugesund :-) Legene kan være veldig faktaorienterte (og det er ikke alltid vi vil det ;-)) men de kan sakene sine. Sykepleierene er stort sett supre og jeg sitter med voksende mage som et resultat av turene til Haugesund :-)

Lykke til på ferden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...