Blue Lady ♥ Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Kan ikke fatte hvordan tiden har gått så fort!!Hvor ble det av den lille babyen min? Hva med alle de utgulpa klæra mine?alle mine bekymringe!Hvor ble det av det lille søte stille vidunderet mitt? Hvor ble det av alle de 10 flaskene jeg måtte vaske hver dag? Hvor ble det av den lille babyen som bare lå i armene mine mens mamma sang? Jeg hadde ALDRI trodd tiden skulle gå så fort.Skjønner ingen ting her jeg sitter,blir helt forvirret. Hvem er han som kryper rundt på gulvet,drar med seg alt han finner på sin vei,gjør bøllestreker hver dag og kikke på meg med de søteste øyene og smiler lurt...Hvem er han?Hvem er han som sier mamma mamma mamma til meg?og trenger meg ved sin side hele tiden.Støtter han og trøster han når han reiser seg opp UNDER bordet og skaller hodet. Hvor er babyen min,han som jeg husker som det skulle vært i går.Husker alt som det skulle vært i går.Det virker ikke lenge siden jeg lå på barslen og betraktet mitt litt vidunder.Det virker ut som det var i går den lille stumpen på 53 cm lå og sov på brystet mitt.Jeg husker det så godt!!!jeg kjenner fremdeles svetten og varmen på brystet etter han hadde sove på meg i flere timer:=) Min lille dyrbare skatt er snart 1 år,akkurat 1 mnd igjen. Nå skjønner jeg hvorfor alle sa``ta vare på den første tiden og nyt det,det går så fort`` Ja,jeg skjønner det nå!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Haha! Jeg trodde virkelig dette var et slikt innlegg "er det noen som "ser" babyen min, jeg har rotet den vekk"!! Men ellers, ja vet tiden flyr, føler jeg fødte for en uke siden, men det har jo faktisk gått 3 mnd!
Vinden blåser Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 huff..kjente hjertet hoppe over et slag når jeg leste overskriften din.... Det går så alt for fort..uten tvil...sitter selv med en på snart 5 år her i tillegg til lille snuppa mi som akkurat har lært seg å krype.. Om litt over 1 år har jeg en skoleunge!! er på ungene man ser at tiden går...
Allegra -med gullspira- Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Tenker akkurat som deg...tida flyr! Her er også en på ett år om akkurat en mnd..Er som han ble født i går, samtidig som det også virker så fjernt når jeg ser han i dag:-)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 ....Sukk....tror kanskje det er på tide med et lite gull til ...huff ja,er det noe som flyr,så er det virkelig TIDEN!! Tenkte akkuret på samme måte som deg her en dag...blir nesten litt tårevåt i øynene av & tenke på hvor store barne våre er blitt )
Blue Lady ♥ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Overskriften beskriver mine følelser akkurat nå...jeg skjønner ikke hvor det blir av tiden,hvorfor går det så fort? Skulle ønske jeg kunne skru tiden litt tilbake....skal heldigvis være hjemme ekstra med pjokken:=)
Chezka Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Tiden går utrolig fort når man har barn, og jeg syns også det virker som om det var i går at MIN "lille stump" på 53 cm lå i armene mine. Det må nok være litt lengre tid siden, i og med at hun sto på badet her hos oss på lørdag og sminka seg før hun gikk på byen (tji-hi). "Stumpen min" er 21 år nå, og når lillebroren hennes kom til verden for noen måneder siden sa alle til meg at jeg jo var førstegangsfødene siden jeg umulig kunne huske noe som helst siden sist. Men det stemmer ikke!! Jeg husker ALT som om det var i går, det virker som om det er kun kort tid siden jeg hadde liten baby sist. Denne gangen er jeg veldig obs på at jeg skal nyte tiden, hvert øyeblikk med lillegutt. Jeg skal ikke "glede" meg til han blir større og ting blir enklere, til han blir større og sover hele natta, til han blir større og mer uavhengig. Den tiden kommer så altfor, altfor fort likevel! Og om veldig kort tid sitter man igjen og er lei seg for at man ikke tok bedre vare på øyeblikkene mens de var der. Så NYT dagen i dag - den er over før du vet ordet av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå