Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Snuppa har begynt og hoste nå i kveld, og nesa renner. Har ikke feber. Skal selvfølgelig se an formen i morgen tidlig, men hvis hun fortsatt ikke har feber men kanskje hoster litt så lurer jeg på om det er "greit" at jeg sender i bhg? Er jo bare 3 unger der hun går også.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Du må vel se det ann, men dersom foreldre skulle holde barna hjemme pga hoste, vil det vel bli ekstremt mange sykedager i året? Ikke vet jeg, barnehagepersonalet vårt sier, "bare kom", men det er jo ikke greit å vite hva som er best..hvis hun brygger på noe, kanskje det går over med litt hvile. Hm..
Peoni Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 I vår barnehage, og spesielt på småbarnsavdelingen, sier de at vi for all del ikke trenger å holde de hjemme hvis de hoster eller nesen renner. Da hadde de nesten aldri vært der...ihvertfall ikke det første året. Så vår regel er at hvis de ikke har feber og har god allmenntilstand, går de i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Takk for svar. Vi får se ann formen hennes imorgen og om hun har fått feber. Tenkte kanskje hoste kan smitte, ikke vet jeg. Jeg går jo på jobb selv om jeg hoster... Vi får se. HI
selma07 og engel Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde nok holdt henne hjemme. Dersom det er en forkjølelse/influensa som kommer så blir hun mer sliten og kanskje værre av å være i barnehagen. Dessuten vil hun muligens være smittsom også. Jenta vår starta sin influensa med hoste, og jeg sendte henne i barnehagen... Hun ble værre og har vært hjemme ei uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå