^*^Ma85^*^ Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 viss dolly ikke klarer å levere innen en time, skal jeg ha avslag i prisen da? de var her med pizzaen for 20 min siden, men det var ikke den jeg hadde bestilt,så sjåføren tok den med seg igjen... andre gangen dette har skjedd nå på 3 uker...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 hmm.. ring kundesenteret å hør. du får ikke avslag på den pizzaen du har bestillt nå, muligens 50 % på neste pizza. Det gjorde vi når jeg jobbet på dolly og ikke vi rakk fristen, men din situasjon er jo litt annerledes. Så for å være sikker så ring 04440
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Om dem ikke klarer levere innen en time så skal du ha halvpris, peppes har samme opplegget. Om du ikke autmatisk får halvpris på pizzaen du har bestilt nå så ring kundesenteret. Vi fikk engang pizza nesten 3 timer ETTER den skulle vært her og var vell mer klar for og gå og legge oss og den trakk de full pris for, så jeg ringte kundesenteret og sa fra og fikk da et gavekort fra dolly i posten.. Og en stoooor beklagelse så dem var veldig hygglig :-)
Ajam Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Det står nok på nettsidene dems om leverings garanti. Peppes har ihvertfall 1/2 pris etter en time, og gratis etter 2 timer. Dette er noe sjåføren skal opplyse kunden om hvis han/hun er sent ute. Hvis Dolly klarer å levere deg den riktige pizzaen innen en time må du betale full pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå