Gå til innhold

u/t , MEN er d noen som har handlet på feks Gojane.com lr andre nettsted i USA/utlandet?? Hvordan er d med toll/avgifter osv?? er så mye kult der...;) og billig! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

shopper en del på feks houseoffashion.no osv... meen nå ser jeg at støvletter jeg har betalt 1500 kr for der, koster ca 300 kr i USA.. free shipping står der, men hva med toll?? hvilke regler gjelder?? :) noen som vet? hadde vært mye gøyere å bare handle derfra da, slippe å betale 1000,- ekstra i norsk nettbutikk ;)

Skrevet

Ikke handlet på de stedene du nevner, men "free shipping" (andre steder) gjelder som regel innad i USA og ikek til andre verdensdeler. Vil tippe du må betale litt ekstra for å få dem til Norge, uten at jeg skal være for bombastisk på det.

Moms kommer i tillegg (+25%) - dette får du vanligvis betale når du henter pakka på posten med mindre det du handler har lavere verdi (inkl frakt) enn 200,- nok.

Skrevet

mener der sto free shipping til utlandet å serru... :) men skal ik påstå noe selv ;) +25% ja, d blir vel fortsatt billigere enn å handle i de nettbutikkene 'mine'...hmmmm....+25% på hele kjøpesummen da ja...

Skrevet

Ja, og må du betale frakt, kommer det mva på den også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...