sanfare25 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Jeg og samboer prøver nå på nr 2, og med nr 1 hadde jeg kraftig vogndilla.. hehehe.. så nå er jeg klar for å sjekke markedet igjen.. Og denne Izi travel ser bare så lekker ut! Har bare brukt besafe bilstoler, og planlegger å kjøpe izi sleep til neste mann Er det noen med erfaring fra den? Den eneste bekymringen min er at fremhjula ser litt små ut.. tenker på hvis det er snø eller sørpe-føre ute..
Monica med 2 hærlige prinsesse Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Og den er lekker og!!;) hehe.. vi kjøpte den til lillegull og vi er stor fornøyd. Bagen brukte vi til hun var 11 måneder gammel. Men hun er veldig liten for alderen så det er ikke sikkert at alle kan bruke den til babyen er 11 måneder, men ca. noe rundt der tror jeg. Den er veldig lett og trille og legge sammen. Passer perfekt som en "bilvogn", i og med at du da har barnesetet tilgjengelig og. Vi har også besafe izi sleep, som er veldig praktisk når babyen sover og du ikke vil vekke h*n. Fremhjula er ikke så alt for små, men ikke dem BESTE på vinterføre. Men vi har brukt den på vinteren. Bare og snu vogna viss det er stoore isklumper og slik, men på vanlig vinterføre er den veldig grei. Bagen er veldig lun og god, og du trenger ikke og bikke på vognen for og se om du ser babyen. Du ser rett ned i den;) Ellers så er jeg suuper fornøyd med vogna og lille frøkna sitter veldig godt i den;) Om du er interresert i denne vognen, ikke gjør den feilen og kjøp den i butikken, for der er den siinnsykt dyr!! Vi kjøpte vår gjennom trumf.no (trenger ikke og være medlem tror jeg). Og der kostet hele settet 4044 kr inkl. frakt!! Har ikke merket noen feil på vognen heller. Så vi kan trygt si at det lønnet seg og kjøpe den på nettet. Hilsen fra oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå