Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan fungerer dette? Kan mannen gjøre dette hjemme, for så å levere den på rett plass (lege/sykehus)? Eller må man gjøre det (masturbere) der prøven skal leveres? Koster dette noe? Vi har prøvd i 9 mnd nå, og jeg vet vi har truffet eggløsningen hver gang... Er rimelig sikker på det! Så nå tenkte vi å levere en prøve av svømmerne hans.. Så får vi sjekke meg senere, om det ikke blir en liten spire innen 2-3 mnd..
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hei Min samboer tok prøven hjemme. Måtte levere den på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn senest en time etterpå. Kunne også ta prøven der hvis han ville det. Vi fikk svar på alt, unntatt om det var mange nok normale celler med en gang. Fikk giro på 280 (tror jeg) i posten etterpå. Han skal levere ny prøve (var litt få celler, men ikke av betydning) mens jeg er inne til lap. Regner med at han tar den (prøven) der.
blirjegsnartmamma Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hehe mannen min spurte fastlegen om det idag.. Joda, det var ikke noe problem. Men han måtte ha det i en plastpose, helst en zip-lock pose, også ha den på innerlomma så den holdt seg varm. Levere den med engang på labratoriet hos legen. hehe han syns det hørtes LITT flaut ut Bra vi ikke bor så langt unna, så han slipper gå på doen der, eller i bilen og bli tatt av politiet
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Takker for svar Får bare ringe legekontoret og høre om vi kan levere der da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå