Gå til innhold

kan dette være bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

dette er mitt første sv.skap. og jeg sliter med vondt i korsryggen ,halebenet og noen slags strålinger ned over i bena(bak og innsidene av lårene).. jeg jobber 100% i barnehage og etter jobb ligger jeg strekk ut.. har så vondt for å bevege meg.. har ikke fått spurt legen om va dette kan være.. liker ikke å mase på legen. om natten når jeg skal opp på toalettet virker det som det knekker i hoftene. hm vanskelig å forklare.. er uke 14 +5 . så er ikke langt på vei heller..

liker ikke å klage om det.. jaffal ikke til sambo, føler meg som en sytekopp..

så vis noen vil gi et innspel på om kan være bekkenløsning eller begynnelse på bekkenløsning hadde våre kjekt:)

Fortsetter under...

Jeg ville nok tatt en tur til kiropraktor for å utelukke at det er bekkenlåsning. Jeg ble helt bra etter 2 behandlinger der, men jeg hadde ikke vært plaget så lenge heller, da.. Har ikke kjent noe til det siden faktisk, så det er absolutt verdt å sjekke ut!!

Hei! Hadde problem med bekkenet med barn nr 2. Gjekk då til kiropraktor. All knekkinga der gjorde det mykje verre! Sidan eg aldri hadde vore til kiropraktor før så trudde eg at det var vanlig at det vart verre før det vart bedre... burde sagt noko med det same! Gjekk over til noko som eg trur heitte "nettverksbehandling" (også hjå kiropraktor) ein mildere behandlingsform som hjalp veldig og etter fødsel var eg like fin igjen:) Lykke til, håper du får tidlig og god hjelp!

Så snedig, jeg har det på akkurat samme måte. Jobber i barnehage, er 14+3 med førstemann og smertene er akkurat de samme. Var til legen på fredag og han mente det var en begynnende bekkenløsning. Jeg fikk henvisning til en fysioterapeut og er veldig glad for det! Ta kontakt med legen så får du nok en henvisning, tror dte blir billigere når det går gjennom legen..Lykke til videre!

takker for svar:)

skal ringe legen i mårå. når jeg ikke klarer å gå slik lengre.. er vondt å løfte barna i barnehagen. noe som trengs å jøre av å til.ligger hele kvelden etter en dag med jobb..

å i dag morres klarte jeg ikke ta på meg sokkene selv :S skummelt.. må få finni ut av noe.. greit å ha noe å forholde seg til.. kansje bjunne litt med tilrettelegging på jobb..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...