bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 oppi alt kaoset har vi glemt å handle nok brød denne helga og frysern var tom for brød. Kan ikke bake noe i kveld heller da ovnen ikke virker lenger. Hva kan jeg sende med som lunsj til snuppa i morgen? har yoghuert og gryn til frokost til henne...
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 To alt er å kjøpe hos bensinstasjon i kveld, eller stoppe på butikken før levering i bhg i morgen. Moren til ei skolevenninne av meg gjorde ofte det siste. Hun hadde pålegg, skjærefjøl og kniv med i bilen. I dag er vi så heldig at det finnes brødkuttemaskin i butikken
*Udon'tKnowMe* Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Ha ha, sorry, synes bare jeg ser for meg ei som sitter å skjærer brød på hardingen over passasjer sete i bilen =P =) Hva med knekkebrød da? eller pannekaker, grove vafler, sveler?? sett at platene på komfyren virker da.. Husker ikke om du bare skreiv steikovn =p
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 ut å kjøre i kveld er uaktuelt handle i morgen er heller ikke helt lett da butikkene her ikke åpner før etter at vi må være i bhg... har knekkebrød da. funker kankskje som lunsj en dag det? evt litt kjeks ved siden av og litt ekstra frukt?! eller??
petite fleur Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Har opplevd det samme noen ganger, da lager jeg grove vafler :-) Kjempelett og godt.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 er pannekake godkjent bhg mat da?? hehe. går vel greit med litt syltetøy på kanskje? tror nok jeg sender med knekkebrød jeg
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2009 hvordan lager jeg grove vafler da? er midt i flyttekaos så er litt urikker på hva jeg har her for øyeblikket gitt
petite fleur Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Har egentlig ingen oppskrift...men bruker egg, salt, smeltet smør, melk og mel til det blir passe tykt. Godt med rømme eller kefir i også.
Himmel og hav Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 Kok litt pasta, hvis kokeplatene virker da. Når den er kald tømmer du over litt olje, evt litt krydder, og legger den i matboksen sammen med litt skinke, pølsebiter, minimais, reven gulrot, paprikabiter osv. Ellerlag havregrøt til frokost, og send med henne yoghurten og grynene til lunsj.
Bolla Pinnsvin Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 Har du havregryn eller annen kornblanding så sender du med det i en boks sammen med ei skje og evt en frukt.Dette elsket gutten min å ha til niste!Fikk meld i barnehagen til å ha over.Rett i boksen.Kjempelettvint og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå