Gå til innhold

tomt for brød i huset. hva kan jeg ordne til lunsj i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppi alt kaoset har vi glemt å handle nok brød denne helga og frysern var tom for brød. Kan ikke bake noe i kveld heller da ovnen ikke virker lenger.

Hva kan jeg sende med som lunsj til snuppa i morgen? har yoghuert og gryn til frokost til henne...

Fortsetter under...

Skrevet

To alt er å kjøpe hos bensinstasjon i kveld, eller stoppe på butikken før levering i bhg i morgen.

Moren til ei skolevenninne av meg gjorde ofte det siste. Hun hadde pålegg, skjærefjøl og kniv med i bilen. I dag er vi så heldig at det finnes brødkuttemaskin i butikken ;)

Skrevet

Ha ha, sorry, synes bare jeg ser for meg ei som sitter å skjærer brød på hardingen over passasjer sete i bilen =P =)

Hva med knekkebrød da? eller pannekaker, grove vafler, sveler?? sett at platene på komfyren virker da.. Husker ikke om du bare skreiv steikovn =p

Skrevet

ut å kjøre i kveld er uaktuelt :)

handle i morgen er heller ikke helt lett da butikkene her ikke åpner før etter at vi må være i bhg...

har knekkebrød da. funker kankskje som lunsj en dag det? evt litt kjeks ved siden av og litt ekstra frukt?! eller??

Skrevet

Har opplevd det samme noen ganger, da lager jeg grove vafler :-) Kjempelett og godt.

Annonse

Skrevet

er pannekake godkjent bhg mat da?? hehe. går vel greit med litt syltetøy på kanskje?

tror nok jeg sender med knekkebrød jeg :)

Skrevet

hvordan lager jeg grove vafler da?

er midt i flyttekaos så er litt urikker på hva jeg har her for øyeblikket gitt :)

Skrevet

Send med knekkebørd og frukt du =)

Skrevet

Har egentlig ingen oppskrift...men bruker egg, salt, smeltet smør, melk og mel til det blir passe tykt. Godt med rømme eller kefir i også.

Skrevet

Kok litt pasta, hvis kokeplatene virker da. Når den er kald tømmer du over litt olje, evt litt krydder, og legger den i matboksen sammen med litt skinke, pølsebiter, minimais, reven gulrot, paprikabiter osv.

Ellerlag havregrøt til frokost, og send med henne yoghurten og grynene til lunsj.

Skrevet

Har du havregryn eller annen kornblanding så sender du med det i en boks sammen med ei skje og evt en frukt.Dette elsket gutten min å ha til niste!Fikk meld i barnehagen til å ha over.Rett i boksen.Kjempelettvint og godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...