Single33 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Sånn:D Da har jeg fortalt om tur til Danmark til foreldra mine-og det gikk strålende-full støtte og forståelse...jeg har et veldig nært forhold til dem så derfor var det viktig for meg og fortelle dem hva jeg har planer og-og savn og drømmer de siste åra... Sitter her lettere enn noen gang og gleder meg bare:D Jeg har tanker om og vente litt til for og få innpå nok penger-men de ville sponse meg av alle ting!!Sååå heldig jeg er ja:o)Tihi... Så her er det visst bare og svinge seg...har det meste på plass i forhold til prøver og sånn men må sjekke ut et par ting først.... Jeg har blodprøver og ul som er 1,5 år gamle-bør jeg ta helt ny eller holder det tror dere garva her inne? Har ett spørsmål som gjentar seg for meg-jeg er frisk og rask og ingen sykdommer eller defekter-trenger jeg da hormoner for regulering eller satses det på naturlig syklus? Hadde håpet på det da-vært gravid for mange år siden og da var jeg iallefall veldig fruktbar..... Fint om noen deler sine erfaringer med meg:D Har naturlig nok mange spørsmål men jeg tar det etterhvert her jeg:) Spente klemmer og har litt mer fred i sjela nå ikveld....
Daydream Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hei Så bra Går som regel bra, er værst før en tar mot til seg og forteller. Jeg har bare møtt positive tilbakemeldinger til de jeg har fortalt det til. Du er kjempeheldig som får sponset da! Så da er det bare å sette igang om du føler deg klar Er noen prøver som bare kan være 1 år gammel innbiller jeg meg nå i farten. Ellers trenger du nok ikke hormoner hvis alt er bra, da satser de bare på å insiminere når du får positiv EL test. Nå er det bare å slappe av å gjøre deg klar Lykke til!!
Single33 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Jah..-jeg har vel på en måte krøpet litt i det da-men nå er det overstått den bøygen og det føles gulle godt ja:D Jah da må jeg sjekke opp litt ting og tang med de prøvene....lese litt og friske opp igjen de små detaljene:D Jah jeg føler meg griiiseheldig igrunn-si fra når du er klokkeklar og trenger penga frøken.....hihi...*s*Joda....-i forgårs aller helst.....men da er den tyngste biten tatt og det er nydelig og tenke på ja:) Hva med deg da frøken? Hvordan går det med deg? Send meg gjerne en pm om du har lyst da.... Klemmer på veg;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå