HH72 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Han kom 9. januar og er nyydelig. Nå bruker vi tida på å bli mer kjent.. Lykke til dere andre gravide og prøvere!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer masse masse! Men fy å mange gutter dere får her da. Håper det er jentetid neste vinter, for da har jeg store planer om å føde Neida, alt en har lov til å håpe på er vel at barnet er friskt! Hvis en i det hele tatt blir gravid.. Ja ja, lykke til til deg og gutten din i hvertfall!
Daydream Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer så mye!! Kos deg masse med gutten
Deneb Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Gratulerer - og velkommen til den nye verdensborgeren! )
StorkeMammaen Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Så koselig!! Gratulerer så mye. Ja det er kjempe kos og hver dag viser nye sider.. Håper vi kan treffes en dag, alle vi nybakte mødre. Ja igrunn er det mange gutter, ikke veit jeg hvorfor. Kanskje det er de sædcellene som tåler best å fryses eller noe?
Tjorven1 Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Så hyggelig! Gratulerer så mye henny72 - hva skal han hete? Kos dere så mye sammen. Ang. Gutter er det slettes ikke rart, og helt naturlig. - Gutte sedcellene er raskere til å svømme, men lever kortere. - Vi som blir ins. blir jo det når vi har el. altså guttene vinner over jentene som er litt tregere, men som lever lenger. - Ned frosset sed lever bare i 24 timer, i motsetning til vanlig som kan leve opp til 8 dager. Regelen er: vil du ha jente bør du ha sex/ins. dagene før el. vil du ha gutt må du ha ins rett opp til el som mulig. En av prof. i gyn på Ullevaal har bestemt alle sine 4 barns kjønn på den måten. Jeg hadde ins. litt etter sist, for å forsøke å lage en jente. siden jeg hadde mistet så mange ganger før - som da mest sannsynlig var guttefoster og svakere. Det klaffet det - og jeg venter en jente nå. De fleste aborter er gutter, da de er svakere, pga dette skal det rent statistisk fødes litt flere gutter etter ins enn jenter. Verden er en spennende plass!
Eira2010 Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer så mye! Kos dere masse i denne vidunderlige kaotiske tiden:) Klem
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Før jeg sporer helt av her: Gratulerer, henny 72! Tjorven1: Du skriver at du "hadde ins. litt etter sist, for å forsøke å lage en jente." -Skrev du ikke også at du burde ha inseminasjon dagene før el., og hvis du vil ha gutt skal du ins. tett opptil el.? Jeg falt litt av lasset nå, kan du forklare? Dette var interessante opplysninger!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 Gratulerer så masse henny !!!! Kos deg med gutten :-)
HH72 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2009 Takk for alle gratulasjoner! Dere kan bare glede dere, det er så kooselig! Lykke til, håper alle som ønsker det blir gravide!
strekkmerke Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer! nyt livet og kjærligheten og husk å passe på degselv også!
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 21. januar 2009 #16 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer!! Kommer etter med gutt jeg og, ihvertfall det de har sagt på UL. Tre uker til termin
AM37 Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer så mye. Er det ikke utrolig å endelig få holde og se nurket vi har gått med i magen. :-) Jeg fikk en gutt 27.11.08, 2 mnd før termin, pga svangerskapsforgiftning. Men det går heldigvis veldig fint med prinsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå