Gå til innhold

Dere som har hatt utskrapning!

lambi

Anbefalte innlegg

Hadde utskrapning tirsdag etter MA. de første dagene etter blødde jeg nesten ingenting, men igår og idag har jeg blødd mer, det er veldig mørk farge og det har kommet ut noen klumper også. Er dette normalt? Blør ikke like mye som en vanlig mens, men altså mer enn de første dagene etter utskrapningen.. Ingen smerter, bare litt murring i mage og rygg..

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat motsatt av deg.. Men jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde noen spørsmål i etterkant, kunne jeg bare ringe på sykehuset.. Så hvis jeg hadde vært i dine sko og ikke fått svar på dette her, hadde jeg ikke nølt med å ringe gynokologisk avdeling...

Hei Lambi, tror du kan slappe helt av. Jeg hadde det ganske likt som deg etter min utskrapning. Jeg blødde knapt den første uka, trengte kun bind de to første dagene. En uke etterpå begynte jeg å blø kraftigere og mer brunt, dette er nå på vei å gi seg. Det vil si jeg har blødd opptil 2 uker og i følge min lege er det helt normalt, jeg har heller ikke hatt smerter.

Lykke lykke til!

Hei, jeg tok utskrapning mandag og har akkurat det samme som deg og er bekymret. De kunne gitt oss litt mer info. Jeg har smerter i tillegg, men ingen feber. Så snart du har feber kan det være infeksjon, kontakt lege snarest.

Slik som vi har det nå høres jo faktisk helt normalt ut siden flere forteller det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...