Gå til innhold

Den beste frisøren i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*dytte*

lurer veldig på det samme...har ikke krøller,men generelt sett mye og uregjerlig hår!!!

trenger også en frisør som lytter til hva kunden ber om...

Har nok litt for lett til å si "javel" til en frisør om h*n foreslår noe annet enn hva jeg egentlig ville ha... :S

Hei.

Personlig liker jeg best Håratelièr, i storgata, men KUN hvis Gunn Heidi ( eller er det Gunn Ingern hun heter :) Er der.

Hun er bare i byen 6 uker hver andre mnd eller noe slikt tror jeg...

Så det sier seg selv at hun ikke alltid er tilstede når jeg trenger henne.

Har dere vært på goshamej da?

Var der sist, å fikk stripet å klippet håret. Mitt hår er helt håpløst, å må klippes på en helt spes måte hvis det i det hele tatt skal se fint ut. MEN det klarte hun jeg var hos. Det er skikkelig lenge siden jeg har gått ut fra en "random" frisør og visst med sikkerhet at jeg skal tilbake, og vært fornøyd.

Kan være verd å prøve. Ellers så skryter jo veldig mange av Dipp da.

Når jeg bodde i Tromsø brukte jeg Tine på Hans og hennes - kjempeflink! Hun hører hva kunden vil, men er også flink til å komme med forslag til hva hun tror kan passe til akkurat deg. Gikk altid fornøyd derfra :)

Annonse

Jeg kan absolutt anbefale DIPP. Jeg pleier å klippe meg hos Hanne og har vært fornøyd hver gang jeg har vært der :-) Jeg har klipt meg hos henne i over 10 (!) år... med noen pauser når jeg ikke har bodd i Tromsø

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...