Mum28 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Er det noe man gjør eller bare forsvinner den etter en stund for noen? Da mener jeg før man er "ferdig" med ammeperioden. Jeg føler at det ene brystet har mindre melk enn vanlig, og er redd for at produksjonen går ned. Prøver å drikke masse for å opprettholde produksjonen. Noen med erfaringer?
Frøken Freken Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Det kan være lurt å legge til først på det brystet som du opplever synkende prosuksjon i. Ellers tror jeg stress er din værste fiende, så ikke bekymre deg så mye. Husk at det jo også er slik at puppene blir mindre harde etter hvert, mange tror det er synonymt med mindre melk - men egentlig er det bare kroppen som regulerer seg ift behovet.
MiLady Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hjeper ikke å bare å drikke for å opprettholde produksjonen. Du må pumpe eller gi barnet det brystet som du føler har for lite melk for å øke melkeproduksjonen. Når jeg har hatt økedager så føles det ut som om brystene mine er tomme, men i realiteten så er de ikke det etter det helsesøster har sagt til meg. Det produseres melk hele tiden, så lenge man ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå