Gjest Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hvordan har dere hatt det etter uttak? Kjenner meg endel øm i magen... Stikker av og til. Gjør litt vondt når jeg går tur (går rolige turer etter å ha tatt Crinone, etter anvisning fra legen). Værst er det når jeg må på do å tisse! Da gjør det vondt rett før blæra skal tømmes, men det gir seg noen sekunder etter at jeg har begynt å tisse... Det skal sies at de tømte blæra før de hentet ut eggene, selv om jeg nettopp hadde vært på do. Stakk et lite hul i blæra å så rant restene ut... Mulig ved hjelp av en slange, var litt "brisen" av all smertestillende så fikk ikke helt meg meg hva de gjorde... Men anyways. Noen med lignende erfaringer?
meg83 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde uttak i går... Har ikke hatt noe ubehag, bare litt svak prikking i magen, pluss at jeg har vært ekstremt trøtt, sikkert pga. medisinene.. Tok bare ut fire egg, men vet ikke om mengden har mye å si for om det blir vondt etterpå..?
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Antallet har vel kanskje noe å si, uten at jeg har erfaring på området! Tok jo ut 18 eggposer... Er vårt første forsøk, så har liksom ikke noe å sammenligne det med... Når setter du inn?
mortilgutt Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Eg hadde vondt i 4 dagar etter uttak. Ikkje akkurat menssmerter, men det var vonde stikkingar i eggstokkane. Det var vondt å reisa seg opp når ein sat og setja seg ned. Kan ikkje hugse om det var vondt før eg tissa..... Det er visst veldig forskjellig kor vondt ein har etter uttak.....
snuffe Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde det omtrent som du beskriver i 3-4 dager etter uttak forrige onsdag. Har fortsatt litt stikninger og det strammer litt om jeg løfter tungt e.l.
Bregnia Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Etter uttaket mitt var jeg veldig stiv og øm nedre delen av magen i ca 4 dager. Jeg og fikk ut 18 egg. 10 ble befruktet og av de overlevde 6. De var redde for at jeg skulle bli overstimulert siden jeg fikk ut så mange egg.Så dagene etter måtte jeg drikke masse vann. 4-5 liter om dagen ,og holde meg i bevegelse.Men det gikk bra og jeg fikk satt inn. Blir spennende da med deg:) Jeg skulle ha mitt første fryseforsøk nå,men måtte avbrytes pga follikel.Prøver igjen i naturlig syklus. Krysse fingrene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå