lillespiren2:) Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei Jeg satte inn spiral i september, og hadde en del sånne småblødninger, men det holdt liksom å bruke truseinnlegg. Men nå har jeg ikke hatt noen blødninger siden kansje november. Dere andre som har erfaring med spiral, hvordan ble menstruasjonene deres?
Gjest mphs Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har hatt mye vondt og blødninger mange mnd(5) etter jag satte inn hormonspiral. Men nå har det kommet seg og jeg har ikke så ofte vondt i underlivet. Har hatt en sterk mensen etter jeg satte den inn og etter det som vanlig, men nå har jeg ikke hatt den på ganske lenge så håper den er blitt borte. Vurderer fortløpende om jeg skal fjerne den på grunn av vondtene, men så langt har jeg hatt den i 7 mnd.
Boulengerina Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 satte også inn min i september og kan si at jeg har hatt det akkurat helt likt som deg:)
MiLady Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Fikk vite av legen at hormonspiral hadde/fikk man ikke mensen. Eller veldig få hadde mensen mens de hadde hormonspiral.
gulla79 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Fikk også satt inn hormonspiral i novemer, blødde da i fire uker før det gav seg. Fikk tilbake mensen i desember, blødde da i tre dager, men veldig lite (holdt med truseinnlegg). Har nettopp hatt nå i januar, da blødde jeg noen dråper kun en dag Er storfornøyd, i og med at jeg ellers pleier å blø ganske mye i 8-10 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå