Gå til innhold

Vi vender mer og mer mot Olivia og Alma....

Anbefalte innlegg

Blir mer og mer sikker på at jentene i magen er en Olivia og en Alma! Så kom det to nye jentenavn i hodet mitt: Oline og Othilia\e. Likte de ganske godt. Hva synes dere om de? Mannen komm med et jentenavn han liker godt: Maja Johanne. Ingen av de andre har de andre har mellomnavn så var litt skeptisk til det..

Vi ender nok på Olivia og Alma, men passet de sånn noenlunde til de andre???

Fortsetter under...

Søsken heter foresten Tobias, Sofie og Herman. Noen reagerte på at vi kalte andremann Sofie. (Tante Sofie og Tobias i Tårnet) Men vi brydde oss døyten om det, og er så fornøyde som det går ann og bli i dag!:)

Hva er finest av Olivia og Alma, Alma og Othilia, eller Olivia og Othilia?? (Hehe)

Annonse

jeg ville vel ikke kalt tvillinger for Othilia og Olivia. ikke fordi di ikke er fine, det er de absolutt. men jeg syns det blir for tungt å si etter hverandre. litt tungegymnastikk. og litt like kanskje. Jeg er heller ikke så glad i Alma, men det er smak og behag, det er jo pent.

men av disse valgene ville jeg nok tatt Olivia og Alma :)

Fatter ikke de som hakker på andres innlegg bare for å hakke... Sånn r det i alle forum på nettet... Synd...Jeg syns Alma er kjempefint...Olivia krever tilvenning, men nå er jeg trønder og legger trykket på l'n...vi ødelegger mange navn med det :) Alma og Selma eller Alma og Wilma syns jeg hdde vært fint da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...