Bregnia Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Vi hadde vårt første icsi forsøk i nov 08. Fikk ut 18 egg. 6 befruktet. 1 satt inn og 5 på frys. Men ble ikke gravid.Vært gravid en gang før på naturlig måte med mannen min.Men endte i SA. Skulle ha fryseforsøk uke 4. Gått på Progynea og var på UL på fredag ,men hadde en follikel så de ville ikke sette inn. Skal neste gang bare ringge inn eggløsning og sette inn 2 egg da. Har sluttet på progynea nå. vet noen hvor lang tid ca det tar før jeg får den avbruddsblødningen? Jeg har litt uregelmessig mens ( 27 til 37 dager) Og neste spørsmål: Hvis et fryseforsøk skulle ende negativt og jeg får mens,og begynne på 2 icsi forsøk. Kan jeg da begynne på nesespray 3 uker etter den mesen tror dere? Eller må jeg vente til neste mens igjen.Er jo ikke så mye hormongreier når det er fryseforsøk.. Liker å planlegge litt fremover i tilfelle hvis og sånn.Men har jo skjønt at det er umulig å planlegge når man driver med prøverør...Holder forrsten til i Porsgrunn. Håper noen kan svare meg:)
Søskenhåp adopterer Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Hei, du bør få en blødning innen et par dager etter du slutter på progynova hvis det da har gått over "mensdatoen" din - prog. utsetter mens. Jeg tror du kan begynne rett på fersk etter et neg frys. I alle fall hvis det er innsett i naturlig syklus som du skal ha. Jeg har akkurat hatt et innsett i nat. syklus nå.
Bregnia Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Tusen takk for svar! Jeg gikk på Progynea i bare en uke så mensdatoen er ikke passert. Pleier å ha litt lange sykluser og. Blir spennende.Vil jo gjerne komme i gang igjen..Vet du hvordan de gjør det hvis man får eggløsning i helgen? Hold meg oppdatert hvordan det går med deg:)
Søskenhåp adopterer Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 De har åpent i helgene også. Vi kan jo ikke tilpasse oss å ikke få el i helgene ;-) Uansett det er 2 dager etter el du skal sette inn. Jeg har desverre ingen god følelse - burde hatt grav.symptomer nå- de har kommet veldig fort de 3 andre gangene jeg har vært gravid. Men vi får bare vente og vente....
MK73 Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Jepp, også på Ullevål fikk jeg beskjed om at det var greit å starte rett på nytt IVF/ICSI etter fryseforsøk.
Bregnia Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Den ene gangen jeg var gravid fikk jeg ikke noen symptomer før enn etter ca 1- 2 uker. En venninne av meg er gravid nå for annen gang .Første gang hun var gravid ble hun øm i brystene etter ca 2 uker. Nå først etter en måned. Så det er tidlig enda for deg. Siden du satte inn i naturlig syklus så er det ikke sikkert du får så mange symptomer så tidlig. Du går jo ikke på alle de hormonene. Prøv å tenk på noe annet. Les en god bok:) Har du hatt mange forsøk enn? Du har en sønn?
Søskenhåp adopterer Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Har hatt 7 innsett nå, blitt gravid 3 ganger men kun en gang som førte til noe :-) Ja er på jobben igjen i dag, min måte å takle den grusomme ventetida på er å jobbe og ellers holde meg opptatt - det værste for meg er å gå hjemme og gruble. Er redd for å håpe for mye også bedre å ta sorgene på forskudd - det er sånn jeg er da. Men klart alle svangerskap er ulike sies det. LITT mere håp har jeg i dag men har vært i dritthumør hele helga. Stakkars mannen.
Bregnia Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 Forstår så innmari godt hvordan du har det, Denne ventetiden er bare helt uutholdelig! Hold meg oppdatert da..! Går nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå