Gå til innhold

Rimelig sovevogn til 2-åring i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger tips om en rimelig sovevogn til å ha stående i barnehagen. Datteren er er 2 år.

Vi har tenkt på Teutonia Y2K, erfaringer med denne? Andre forslag?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale en brukt Simo sportsvogn e.l.

Jeg kjøpte selv en pent brukt Simo Champion til samme formålet. Den har laaang ligglengde og er veldig lun og god. Gutten vår på snart 21mnd bruker den med voksipose til barnehagesoving. Og han har god plass.

Den Teutoniavognen du nevner har vel tre hjul har den ikke? Jeg ville anbefalt en 4-hjuling til sovevogn. Men det er meg da...

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en brukt Basson, Emmaljunga Simo e.l. Teutonia-modellene som finnes idag har alle korte rygger, jeg vet ikke hvordan det er med Y2K men det bør du sjekke.. I tillegg er en tradisjonell firhjuling stødigere og det er bra når du vet det er andre barn i nærheten av vogna..

Skrevet

Jeg trenger også barnehagevogn. Har tenkt på simo eller brio. Er simo-vognene de med lengst liggelengde? Viktig at vognen er god og sove i. Har en Spirit S3 nå, men vil ha en med 4 hjul. Den Simo 100 er jo ideel egentlig. Ikke dyr heller.

Musipusi du har har god peiling på vogner. Ville du valgt Simo 100 eller Brio Happy??

Sånn i uktgangspunktet synest jeg ikke simo er noe særlig, men den skal jo bare stå i barnehagen.

Skrevet

Hei!

Bare som barnehagevogn ville jeg nok valgt Simo 100, fordi den er rimelig, solid og lang i ryggen. Simo 100 og 123 er blant de vognene som har aller lengst liggelengde. Dessuten er kalesjen stor, lun, vind og vanntett på Simos vogner. Sittedelen er ellers også romslig.

Har ingen erfaring med Brio happy, men ser at den er en del dyrere enn 100, så bare som barnehagevogn ville som sagt valget falt på 100 :)

Skrevet

jeg har en brukt simo sportsvogn tilsalgs o6 mod, mørk blå med vendbart og reguler bart styre..det er jo en super god vogn, plass til en god sovepose og til store barn...

Skrevet

jeg har en brukt simo sportsvogn tilsalgs o6 mod, mørk blå med vendbart og reguler bart styre..det er jo en super god vogn, plass til en god sovepose og til store barn...

Skrevet

i høst kjøpte jeg carena sprint til sovevogn i bhagen. betalte ca 1600 kr. har vær tfornøyd med den til dette formålet. gutten vår er lang. han er 3år, ca 103 cm nå. slutta med sovinga i bahagen i okt. han sov i dunpose. tok bare av den stanga over knærne/leggene så ble det bedre plass til bena. brukte ikke fotposen. brukte regntrekk. funka bra!

Skrevet

Som flere andre her,vil jeg anbefale deg å kjøpe en Simo sportstrille.

Det ligger flere rimelige ute på finn.

Den er veldig stødig,og ikke minst romslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...