Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Er nå ca 4 måneder på vei med den lille og jobber ei lita stilling i en klesbutikk, denne stillingen er vel ca 16 prosent. Annenhver helg og annenhver tirsdag. Har jobbet meget mere ekstra tidligere og som regel alltid vært den som har stillt opp på kort varsel. Sykemeldt en måned grunnet plager med smerter i rygg og bekken, lege mente dette kunne være hormonell bekkenløsning. Tilbake på jobben nå i januar og har gitt beskjed til sjefen at formen er grei og er gira på litt mere timer grunnet at jeg trenger pengene ( Samboer og jeg har bygget nytt hus) Så håpa jeg på mere vakter nå i februar grunnet at sjefen skal ta ut 1 uke ferie, for så å se på vaktlista over februar at jeg har ikke fått noe i det hele tatt men hun har satt opp ei vi har på utplassering som får lønna si dekt av nav på to alene vakter den fri uka si... Dette selvsagt pga at bedriften ikke har noen utlegg........... De andre jeg jobber med fikk litt ekstra men ikke jeg......... Da kjenner jeg at jeg blir litt forbanna da jeg er avhengig av å ha noenlunde grei inntekt nå før jeg tar ut permisjonen min, noe jo ikke de dekker selv.... Hun har tidligere snakka om aktiv sykemelding og å tilrettelegge slik at noen kan gå oppå meg ( Nav dekker en person som kan jobbe for meg og sammen med meg slik at jeg ikke såkalt sliter meg ut) Men jeg er jo ikke for syk til å jobbe så har gitt henne beskjed om dette............. Noen som har liknende problemer og råd? Skal snakke med henne til uka tenkte jeg selv om det nok ikke endrer noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139468953-frustrert-over-jobben/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå