Gå til innhold

Oslo-treff for julimødre tirsdag 27. januar kl 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gjerne med på "å trekke opp snittet", men må dessverre melde avbud denne gangen også, da jeg er innkalt til et møte jeg ikke kan melde avbud på samme kveld :(. Kos dere! Håper det blir mange hyggelige treff også etter 27. ... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle mer enn gjerne blitt med på treff, dratt opp snittalderen jeg også;) men jeg må også på ett møte, desverre...Hadde kjempelyst å dra, men jeg regner med at det kommer flere tog:)

Skrevet

Jeg blir også gjerne med på tirsdag :-)

Skrevet

Hei folkens. Åh har så lyst å bli med men passer dårlig den dagen.

Kan vi ikke heller ta det i en helg neste gang da? Bare et forslag. Hadde vært kjempe kos:) Kos dere masse på tirsdag da.

Skrevet

Da er jeg tilbake fra flott helg på fjellet. Klar for ny uke og treff på tirsdag.

Hyggelig at det er så mange som vil være med! Oppdatert liste nå er da:

-babyenmin

-mariann84

-wonder

-AdrenaLine

-Garota80

-Gledermegsåtiljuli

-jul ib arn igjen

-lillevinge

-juliblomst

-camsen

-RealMiracle

-fruRosa

-lille Ull-rik

-hilde255

Vi lufter nok på dette treffet når vi skal ha neste gang så husk kalendere!! Skal ha i bakhodet ønsker som har kommet fra dere andre her som dessverre ikke kan komme...

Skrevet

Mulig jeg også kommer! Skal egentlig på trening kl.18, men jeg får se hva jeg gjør. Beklager sen tilbakemelding.

Skrevet

Vil bare si jeg ser frem til og gleder meg til i morgen:) Ser dere alle:)

Skrevet

Hei jenter, typisk min uflaks ligger jeg nå rett ut med migrene og må melde avbud idag. Kos dere masse!

Skrevet

God bedring! Vi ses neste gang :)

Skrevet

Jeg har blitt syk, så kommer heller ikke :( Men stiller definitivt neste gang! Ha det hyggelig alle sammen :)

Klem fra meg

Skrevet

Hei folkens.

Jeg er nysgjerrig jeg. Hvordan gikk tirsdagsmøte?

Skrevet

Det var veldig koselig... Og veldig bra oppmøte. 11 stykker var vi :)

Skrevet

Så kult! :) Håper det blir et nytt møte snart og at jeg også kan få vært med da! :) En Tordag hadde vært fint! :)

Skrevet

Det var en fin ting du hadde ordnet i gamg. Håper jeg kan få være med på dette neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...