blond Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Har kloret en bh, men hvordan får jeg ut lukten? Klor er ikke særlig deilig å lukte på....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har hørt noe om akkurat dette, men husker ikke helt, kan det ha vært eddik eller salmiakk? hm, kanskje noen andre vet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Forsvinner det ikke når du har vasket den vanlig i vaskemaskinen en gang da? Må være forsiktig å blande vaskemidler, kan være veldig farlig. Gi livsfarlige gasser. Tror salmiakk og klor er to produkter som ikke skal blandes. Står advarsler på flaska.
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Har hørt noe om at eddik vissnok skal stoppe kloringsprosessen og derfor er lurt å ha i siste skyllevann....aner ikke om det fjerner lukten.
blond Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vasket for hånd. Det lukter fremdeles ganske mye, men hjelper nok med lufting et par døgn *optimist*.
*gruffalo* Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Prøv å vask det med litt eddik i vannet. Jeg har vasket klær i vaskemaskin og hevet 2 korker eddik i maskinen...det tar all den sure lukta vekk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå