Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er vanlig og ikke ha noen form for kontroll etter nedregulering med nesesprayen, før man starter med sprøytene? jeg skal ta en blodprøve samme dag som jeg starter med sprøytene, ingen annen sjekk.. syne bare dette er litt rart, tenk om jeg ikke er godt nok nedregulert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer veldig har jeg forstått. Jeg fikk time til UL før oppstart med sprøyter ved begge IVF-forsøkene mine. Og jeg er jo glad for det, for jeg var ikke nok nedregulert og hadde fått cyster av sprayen, så endte opp med en uke ekstra på spray.

Skrevet

Hei carrie 1:)

...holder til på Riksen. Har spraystart 28 januar, og sprøytestart 20 februar. )un blodprøve sprøytestartdagen. Ingen ultralydkontroll før 24 februar. Enig md deg, synes også dette er litt rart.Men dette er mitt 1 forsøk, så jeg vet ikke helt hva som er vanlig heller. Men jeg har tenkt tanken på det med vellykket nedregulering eller ikke.....

Håper det er noen andre som kan gi deg(oss) et godt svar på dette....

Masse lykke til uansett:):):I

Skrevet

Jeg fikk UL på Riksen før jeg startet med sprøyter. Pussig at det gjøres forskjellig... Det vil vel være lurt å sjekke hvor mange eggposer man har før man starter med sprøyter, sånn at man unngår for kraftig eller svak stimulering i starten, vil jeg tro. Rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...