Gå til innhold

Teste i uke 5 eller 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drar til Nordica i morgen, så da har jeg IKM 2.februar.

Er vi flere som skal kjenne etter de to nærmeste ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på min første tur til Stork på fredagen så jeg skal teste i slutten av uke 5. Venter nå spent!

Skrevet

Jeg skal på Stork imorgen, så da blir det vel samme dag på oss :)

Skrevet

Da er jeg akkurat kommet hjem fra Køben og første besøk hos Nordica, etter tre misslykkede forsøk hos Stork.

Besøket hos Nordica kan kategoriseres som fort-fort-ferdig i forhold til Stork. Men det var helt greit. Og legen var veldig hyggelig! :)

Da har vi testdato 2.feb.

Så det ble utsatt en dag for deg minajenta?

Skrevet

Og selvsagt masse lykke til til dere begge! :)

Skrevet

Hei

Tenkte ikke over datoen på innlegget ditt da jeg svarte :) Jeg var på Stork igår, så jeg har IKM 3. februar, dagen etter deg. Vi har ei spennende tid foran oss, håper vi lykkes!!!

Jeg hadde mitt 3. forsøk igår, men det var det første på Stork. Har vært på Vitanova før.

Skrevet

Ja, det hadde vært helt magisk om det slo til nå.

Skal stå junibrud, og det ville vært flott med en liten kul til da... :)

Dere får oppdatere på tegn etterhvert som de dukker opp da. :)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Ca en uke igjen til testing for vårt vedkommende.

Denne gangen har jeg litt ømme pupper..men er litt lei av å overtolke tegn egentlig..så burde sikkert bare la det være.. hehe...

Skrevet

Jeg er verdensmester i å kjenne alle slags symtomer, men når jeg prøver å tenke "normalt" så er d ikke så mange, he he...

Har hatt endel stikkinger i høyre side, spesiellt når jeg er aktiv, men slik var d sist gang også og da ble det ingenting. Ellers syns jeg luktesansen min er blitt forsterket de siste 2 dagene....men er vel egentlig for tidlig å kjenne symptomer også, eller??

Syns tiden går langsomt nå, er så utålmodig for å teste!! Blir nok en sniktest før den 3. ja ;o)

Lykke til jenter, nå skal det bli mange positive tester!!!

Skrevet

Vi hadde en skikkelig opp-ned variant den andre gangen vi hadde vært nede. Vi tenker å prøve unngå det denne gangen så vi tester nok ikke noe særlig før,,kanskje på søndag for å slippe å fordøye det rett før man går på jobb mandag... :)

Skrevet

Hei! Første gang her inne.

Var på "Storken" 21.jan for første gang. Ganske uvirkelig følelse i etterkant. Hehe. Spiste lunsj og gikk på kino.

Nå 1 uke etter føler jeg meg anderledes. Kvalme som kommer i bølger og forsterket luktesans. Dessuten en rar følelse i magen som jeg ikke kjenner igjen. Har en enorm lyst til å teste meg på et tidligere tidspunkt enn etter 14-16 dager, dvs uke 6 4.-6.feb. Er ubeskrivelig spent på resultatet.

Jeg er godt fornøyd med servicen på Stork klinikken.

Skrevet

Hei!

Og velkommen hit! :)

De fleste av oss er stolte om vi klarer å drøye det til 14 dager etter ins. Så jeg forstår godt om det skulle bli vanskelig å holde seg så lenge.

Sitter selv og teller dagene nå.. vi har vel bestemt oss for en snikk"titt" på lørdag..to dager før IKM riktignok men...

Man blir jo så utålmodig!! :)

Masse lykke til..

Skrevet

Hei!

Så artig at enda flere har IKM i uke 5 eller 6, må d komme mange positive tester!!

Jeg er skikkelig utålmodig nå! I dag har jeg fått skikkelige tunge og ømme bryster...kan selvsagt være pms, men innbilder meg at jeg bruker å få det nærmere mensen...men hukomelsen er litt dårlig nå i denne symptomjakten, he he...

Kommer nok garantert til å ta en sniktest på lørdag eller søndag, selv om det enda er noen dager til IKM.

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Tok testen i går og den var positiv – Yes og det ble ikke gjort mye fornuftig på jobb i går.

Hadde en mistanke om at den ville være positiv da jeg har vært kvalm siden sist uke tirsdag. Men var redd det var ønske om å være gravid som gjorde at jeg symptomene kom, men det var det ikke.

Skrevet

Vi tok test i dag tidlig. Og jammen var den ikke positiv!

Endelig 1-2-3, med det fjerde skal det skje.

Tårene trilla, og er ikke langt unna å begynne å trille på nytt.

Håper bare så inderlig at det lille frøet faktisk blir hos oss nå.

Utrolig deilig følelse å endelig se "Gravid" i displayet.

Har også hatt en god følelse denne gangen. Med verkende bryster i en uke.

Herlig lørdag!!

:)

Masse gratulasjoner til deg bolla! :)

Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye bolla og ugla!! :)

Lykke til med voksende mager :)

Skrevet

Du skal se dette er de gode ukene Minajenta.

Har du testet?

Venter i spenning på å høre fra deg!

Skrevet

Får håpe d :) Er så artig å se at dere får positive tester!

Holdt ikke ut lengre så testet igår, men den var negativ... trøster meg litt med at jeg ikke har IKM før tirsdag så det er vel enda håp.

Tror jeg skal ta en test igjen imårra.

Skrevet

Det var kanskje litt tidlig ja..

Satser på at det går din vei! :)

Skrevet

Gratulerer bolla-38! Skjønner godt at du hadde annet i hodet enn jobb i går, he-he.

Skrevet

Da er nok håpet ute for min del :(

Testet negativt imårrest også, og nå har spottinga som er typisk ett par dager før mensen kommet i tillegg.

Skrevet

Det var da ikke det man satset på..

Det er litt sært..jeg har faktisk lært meg sette pris på spottinga i løpet av det siste halve året. Da var jeg ihvertfall litt mer forberedt når tanta kom...

Fortsetter du neste EL?

Krysser fingrene for deg! Masse!

Skrevet

Takk for d.

Nei håpet virkelig jeg skulle følge inn i rekken med positive tester nå!

Må spare penger før neste forsøk, så blir ikke før mai/juni for meg nå :(

Lykke til med den voksende magen :)

Skrevet

Hadde og tenkt at det hadde vært fantastisk om det ble full pott denne gangen.

Kan sikkert være greit å få tatt en pause.

Vi hadde en pausemnd før det siste forsøket. Tok julefri :)

Har du tatt røntgenkontrastundersøkelse på sykehuset?

Skrevet

En blir litt sliten mens det står på...først jakten på EL og så spenninga etterpå.

Nei, bare tatt innvendig UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...