Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny i forumet. Vet ikke om jeg hører hjemme under "slitere", siden jeg har to barn, men trenger å få ut litt tanker.

Vi brukte 1 år før vi lykkes med barn nummer 1, og 1,5 år før vi lykkes med nummer to. Vi er heldige som har to helt herlige barn, som nå er snart 7 og 3,5 år.

Vi har prøvd å få nummer 3 i 2,5 år. For ett år siden hadde vi et svangerskap utenfor livmoren. Det var en tøff periode, med både operasjon og cellegift. Jeg blødde i 3 nmd etterpå, og det gikk tøft utover psyken. For ca 6 uker siden var jeg inne til kikkhullkirugi igjen. De skulle se at alt var ok, og foreta en gjennomspyling. Det viste seg at den ene egglederen er tett, og den andre har arrvev etter svangerskapet utenfor livmoren.

Jeg har følt meg litt "uggen" i det siste, og tok en test i dag. Og der stod det GRAVID!!! Jeg vil gjerne rope hurra, men kjenner at bekymringene kommer med en gang. Sjansen for at det kan bli et svangerskap utenfor livmoren er jo absolut til stede(i og med at jeg har arrvev der fra før). Jeg blødde også i 5 dager for ca 14 dager siden. Mye mindre enn vanlig mens, men litt mye til å være en festeblødning vil jeg tro????

Så skal jeg rope hurra eller......? Skal til gyn om en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...