Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei:) Æsj..Nå har jeg hatt en skikkelig "fråtseuke". Har gått løs på det som har vært i skap og kjøleskap og knebla den ene godteposen etter den andre. Har lyst på noe HELE tiden. Skikkelig sug, jeg bare MÅ HA, MÅ HA, MÅ HA. Men, idag er takk og lov følelsen bedre, og jeg har ikke så veldig lyst på annet enn sunn, vanlig mat. Jeg har liksom hele tida tenkt at jeg skal være flink gjennom svangerskapet med kostholdet, for NORMALT SETT har jeg livsstil som er sunn og normal..Også er jeg LIVREDD for at jeg skal legge på meg 20-30 kg, så jeg må jo bare skjerpe meg, hvis ikke så blir vel denne frykten en realitet..Men, det som er, er at jeg sliter med dårlig samvittighet for alt det snopet jeg har stappet i meg. Har ikke turt å veie meg engang, men, tror dere jeg har en sjans til "å ro det iland" om jeg fortsetter med gode vaner fra idag ? Har fått dosa mi med snop, som sagt...Men, det er så vondt med sånne dager, samvittigheten rir også for fosteret, jeg har hørt alt det søte ikke er bra. Har aldri vært gravid før..er 14+6 idag.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139468269-fr%C3%A5tsedagerflere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå