Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 skulle så gjerne fått han til å sove. Han har 37,8 i temp Det er ca minus 1 ute Han sovner i vognen og da kan jeg jo trille han inn i gangen! Eller er det totalforbud mot å gå ut med feber? Selv syns jeg det er deilig med litt luft når jeg er syk men...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Nei, det er bare bra med frisk luft.
*toppris* Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 hadde det vært høyere ville jeg holdt ham inne, men etter min mening er dets å lite at du kan bare ta en trilletur med han:) bare pass på å kle av han når du kommer inn igjen så han ikke blir for varm:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 så lenge han ikke fryser når han er ute, er det helt ok å gå ut syns jeg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Glemte å nevne at han hadde en del høyere temp i går. Vi har vært ute, han var så klar. Skulle ha på tøy og teppe og la seg godt tilrette Godt dere er enige så jeg ikke er helt fæl som tar han ut
mai mammaen til to Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 jeg hadde ikke tvilt på å la han ligge i vognen... ingen som har vondt av frisk luft.. bare å pakke han godt ned i vognen det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå