Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen :)

Nå har jeg prøvd mange ganger å sende pm, men PC-en klikker hver gang.. Sender deg derfor en melding her, så kan du jo heller svare som pm...

Ang. fødsel så er ikke det noe problem…sies til og med at en del blir kvitt diagnosen etter en fødsel..

Ble helomvending i Haugesund, ja, ble ganske overraska, men veldig gira når jeg først hadde vendt meg til tanken =) Vi fikk fire fine egg, og nå har jeg akkurat fått telefon om at to har blitt befruktet!!! Jippiiiiiii!! =) Kommer til å ha det siste på frys hvis det er mulig. De vil ikke sette inn to egg, siden vi er så unge og dette er første forsøk. Helt greit det, selv om jeg må innrømme at jeg har en liten drøm om å få tvillingjenter, hihi..navnene er klare og greier ;) Skjønner godt det du skrev om at det er vanskelig når andre får barn.. Jeg merker i hvert fall alltid små snev at bitterhet og misunnelse.. Her om dagen besøkte jeg en venninne som nettopp har fått barn.. Mamma hadde strikket en nydelig jakke og gitt henne, siden hele familien min og hennes er venner.. Da jeg kom på besøk, hadde babyen selvfølgelig denne på, og de snakka masse om hvor fantastisk fin den var og hvor snill mamma var som hadde gitt den.. Jeg var jo enig, men samtidig utrolig lei meg jo mer de prata…skulle jo så inderlig ønske at det var MEG og MIN baby hun hadde laget plagget til… Vet hun kommer til å gjøre det når/hvis jeg blir gravid, men hun andre ble liksom først.. =(

Han legen din hørtes jo helt grusom ut!! Skjønner godt at du ble irritert og lei deg!! Og din største bekymring er vel heller ikke om du får være med i hans studie eller ikke.?! :P Får håpe du får en snillere lege i morgen da!! Håper virkelig det går bra, og at du ikke må avbryte! Du må love å holde meg oppdatert! Håper du koser deg på visning i dag –lurt å ha litt andre ting å henge fringrene i, så går tiden litt fortere =) Vurderer dere å by/kjøpe? Hvordan bor dere nå?

Ha en super dag da!! Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte deg pm :)

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...